dc.contributor.advisor | Kovář, Ladislav | en |
dc.contributor.author | Dostál, Vojtěch | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:45:47Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:45:47Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81257 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá projekčně – konstrukčním návrhem vozu pro převážení struskové mísy dle zadaných parametrů a provozních podmínek. V úvodu je uveden přehled pánvových vozů. V hlavní části je proveden návrh rámu vozu pro převážení struskové mísy. Dále práce obsahuje návrh pojezdového ústrojí vozu, který sestává ze čtyř samostatně uložených jeřábových kol. Zadní dvojice kol je poháněna elektro-převodovkou. Součástí návrhu je i volba vedení napájecího systému hnacího agregátu. Vůz je chráněn žárobetonovou vyzdívkou před nepříznivým vlivem padajících kusů horké strusky. Kolejiště je čištěno shrnovači nečistot. Diplomová práce obsahuje výpočtovou část všech navržených konstrukčních uzlů. Výkresová dokumentace a katalogy volených komponentů jsou součástí příloh. | cs |
dc.description.abstract | Master thesis is dealing projestion – construction design vehicle for transporting slag ladle according to set parameters and operating conditions. The introduction provides on overview of ladle cars. The main part is proposal design frame vehicle for transporting slag ladle. Further work includes design of running gear car which consists of four self – imposed crane wheel. The rest pair of wheels is driven by electronic transmission. The proposal involves the choice of keeping the system power drive unit. Car is protected refractory concrete lining from the adverse effects of falling pieces of hot slag. Railyard is cleaned digest of dirt. The thesis contains a calculation of all proposed construction parts. . Drawings and catalogs of elective components are attachments. | en |
dc.format.extent | 1015142 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | kolejový vůz | cs |
dc.subject | struska | cs |
dc.subject | ocelárna | cs |
dc.subject | track Car | en |
dc.subject | slag | en |
dc.subject | steel plant | en |
dc.title | Kolejový vůz pro převážení struskové mísy | cs |
dc.title.alternative | Track Car for Slag Ladle Transport | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Bergmann, Arnošt | en |
dc.date.accepted | 2010-06-07 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Neuvedeno | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | DOS159_FS_N2301_3909T001_20_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |