dc.contributor.advisor | Dorda, Michal | en |
dc.contributor.author | Kašný, Martin | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:46:40Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:46:40Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81274 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá modelováním sítového grafu procesu rozřaďování souprav cílových vlaků ve vjezdové skupině kolejí seřaďovací stanice. Simulační model je validován pomocí analytického výpočtu metodou kritické cesty. Výstupem práce je funkční obecný model studovaného procesu. S modelem byly dále prováděny experimenty za účelem zjistit, za jakých podmínek může dojít ke změně kritické cesty. Dále byly provedeny experimenty za účelem zjištění, jaký vliv má počet ložených vozů, resp. počet odvěsů soupravy na celkovou dobu trvání projektu. | cs |
dc.description.abstract | The subject of the present bachelor thesis is the simulation of the network graph designed for the process of the target train sets shunting within the entry group of tracks in the marshalling yard. The simulation model is validated by the analytical calculation using the critical path method. The result of the present thesis is the general operating model of the surveyed process. Consequently the model was the subject of the experimentation in order to identify under which conditions the critical path could be modified. Further were made the experiments in order to determine the influence of the number of wagons under load, or respectively the number of the separately moved wagon groups, in the train set to the total duration of the project. | en |
dc.format.extent | 1786059 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | simulační model | cs |
dc.subject | metoda kritické cesty | cs |
dc.subject | síťový graf | cs |
dc.subject | Simulation Model | en |
dc.subject | Critical Path Method | en |
dc.subject | Network Graph | en |
dc.title | Simulační model síťového grafu | cs |
dc.title.alternative | Simulation Model of Network Graph | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Teichmann, Dušan | en |
dc.date.accepted | 2010-06-07 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | en |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie dopravy | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | KAS327_FS_B2341_3708R028_20_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |