dc.contributor.advisor | Míková, Jana | en |
dc.contributor.author | Kropjok, Jan | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:46:46Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:46:46Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81276 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá leteckou přepravou nebezpečného zboží třídy 1.4S z letiště odeslání, tj. z Ostravy do letiště určení, tj. San Franciska. Bakalářská práce neřeší dopravu na letiště odeslání, nicméně odkazuje na příslušnou Úmluvu, konkrétně tedy ADR. V úvodu práce je detailně popsán legislativní rámec leteckých přeprav nebezpečného zboží, tzn. zejména manuál IATA, na základě jím stanovených požadavků je poté formulován samotný technologický postup. V závěru této práce jsou obě navržené varianty z ekonomického a časového hlediska zhodnoceny a přednost je dána výhodnější z nich. | cs |
dc.description.abstract | This Bachelor´s thesis deals with air transport of dangerous goods classed as 1.4S from the airport of departure, namely Ostrava to the airport of destination, namely San Francisco. This Bachelor´s thesis does not focuse on dangerous goods road transport to the airport of departure; however there is an explicit reference made to the ADR, an European Agreement concerning the International Carriage of Dangerous Goods. In the introduction there is a detailed description of legal frame regarding the air transport of dangerous goods, specifically IATA´s Dangerous Goods Regulations. With this manual in mind the technological process is then formulated. From the economic and time point of view, both options are evaluated and the more suitable one is chosen. | en |
dc.format.extent | 1854214 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | letecká doprava | cs |
dc.subject | IATA | cs |
dc.subject | ICAO | cs |
dc.subject | nebezpečný náklad | cs |
dc.subject | zasílatelství | cs |
dc.subject | air transport | en |
dc.subject | IATA | en |
dc.subject | ICAO | en |
dc.subject | dangerous goods | en |
dc.subject | forwarding | en |
dc.title | Technologie přepravy speciálních zásilek | cs |
dc.title.alternative | Technology of Special Deliveries Transport | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Dvořák, Jiří | en |
dc.date.accepted | 2010-06-08 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | en |
dc.thesis.degree-program | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | KRO187_FS_B3712_3708R036_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |