dc.contributor.advisor | Kolarczyk, Petr | en |
dc.contributor.author | Šimíček, Martin | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:47:32Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:47:32Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81291 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Šimíček, M. Technologie ambulantních oprav laku trupu letounu, Institut dopravy, Fakulta strojní VŠB – Technická univerzita Ostrava 2010, 47 stran, bakalářská práce,
vedoucí Kolarczyk, P.
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou ambulantních oprav laku, konkrétně u letounu Boeing 737. V úvodu práce je stručně popsán důvod lakování letounů a k tomu i důvod oprav. Další část bakalářské práce je věnována druhům a příčinám poškození laku.
Po ní následuje seznámení se s materiály používanými pro opravy laku a následně i se zařízeními, jež jsou k tomuto úkonu nezbytné. Dále se práce zabývá postupy pro opravy laku, z níž jeden je věnován opravám laku s hliníkovými povrchy a jeden s povrchy kompozitními. Další stručná část se věnuje bezpečnosti práce a nakonec následuje návrh řešení optimálních oprav laku (v tomto případě jak snížit náklady ve firmě JOB AIR – CEAM). | cs |
dc.description.abstract | Šimíček, M. Technology of ambulatory paint repairs of fuselage, Institute of Transport, Faculty of Mechanical Engineering VŠB – Technical University of Ostrava 2010, 47 psg, Bachelor‘s thesis, Supervisor Kolarczyk, P.
This bachelor thesis deals with the topic of ambulatory paint repairs of aircraft, namely of the aircraft Boeing 737. The introduction of the thesis provides a short description of the reason for aircraft painting as well as the reason for the repairs. One part of the bachelor thesis is focused on the types and causes of paint damage. The materials used for the paint repairs and also the facilities necessary for the painting are presented in the following section. Furthermore, the thesis deals with the procedures of the paint repairs, one of these procedures concerns the paint repairs of aluminium surfaces and another one of composite surfaces. There is also a short part dealing with the safety at work. Finally, the thesis provides a possible solution for optimal paint repairs (in the case of this thesis the solution focuses on reducing the costs in the JOB AIR – CEAM company). | en |
dc.format.extent | 789931 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Technologie ambulantních oprav laku trupu letounu | cs |
dc.subject | Boeing 737 | cs |
dc.subject | lakování letounů | cs |
dc.subject | opravy laku | cs |
dc.subject | poškození laku | cs |
dc.subject | postupy pro opravy laku | cs |
dc.subject | návrh řešení | cs |
dc.subject | topic of ambulatory paint repairs of aircraft | en |
dc.subject | Boeing 737 | en |
dc.subject | aircraft painting | en |
dc.subject | repairs | en |
dc.subject | paint damage | en |
dc.subject | procedures of the paint repairs | en |
dc.subject | possible solution | en |
dc.title | Technologie ambulantních oprav laku trupu letounu | cs |
dc.title.alternative | Technology of Ambulatory Reparations of the Varnish of Aircraft’s Fuselage. | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Tuček, František | en |
dc.date.accepted | 2010-06-10 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | en |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie dopravy | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SIM479_FS_B2341_3708R028_70_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |