Show simple item record

dc.contributor.advisorKolarczyk, Petren
dc.contributor.authorŠimíček, Martinen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:47:32Z
dc.date.available2010-09-29T15:47:32Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81291
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractŠimíček, M. Technologie ambulantních oprav laku trupu letounu, Institut dopravy, Fakulta strojní VŠB – Technická univerzita Ostrava 2010, 47 stran, bakalářská práce, vedoucí Kolarczyk, P. Tato bakalářská práce se zabývá problematikou ambulantních oprav laku, konkrétně u letounu Boeing 737. V úvodu práce je stručně popsán důvod lakování letounů a k tomu i důvod oprav. Další část bakalářské práce je věnována druhům a příčinám poškození laku. Po ní následuje seznámení se s materiály používanými pro opravy laku a následně i se zařízeními, jež jsou k tomuto úkonu nezbytné. Dále se práce zabývá postupy pro opravy laku, z níž jeden je věnován opravám laku s hliníkovými povrchy a jeden s povrchy kompozitními. Další stručná část se věnuje bezpečnosti práce a nakonec následuje návrh řešení optimálních oprav laku (v tomto případě jak snížit náklady ve firmě JOB AIR – CEAM).cs
dc.description.abstractŠimíček, M. Technology of ambulatory paint repairs of fuselage, Institute of Transport, Faculty of Mechanical Engineering VŠB – Technical University of Ostrava 2010, 47 psg, Bachelor‘s thesis, Supervisor Kolarczyk, P. This bachelor thesis deals with the topic of ambulatory paint repairs of aircraft, namely of the aircraft Boeing 737. The introduction of the thesis provides a short description of the reason for aircraft painting as well as the reason for the repairs. One part of the bachelor thesis is focused on the types and causes of paint damage. The materials used for the paint repairs and also the facilities necessary for the painting are presented in the following section. Furthermore, the thesis deals with the procedures of the paint repairs, one of these procedures concerns the paint repairs of aluminium surfaces and another one of composite surfaces. There is also a short part dealing with the safety at work. Finally, the thesis provides a possible solution for optimal paint repairs (in the case of this thesis the solution focuses on reducing the costs in the JOB AIR – CEAM company).en
dc.format.extent789931 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTechnologie ambulantních oprav laku trupu letounucs
dc.subjectBoeing 737cs
dc.subjectlakování letounůcs
dc.subjectopravy lakucs
dc.subjectpoškození lakucs
dc.subjectpostupy pro opravy lakucs
dc.subjectnávrh řešenícs
dc.subjecttopic of ambulatory paint repairs of aircraften
dc.subjectBoeing 737en
dc.subjectaircraft paintingen
dc.subjectrepairsen
dc.subjectpaint damageen
dc.subjectprocedures of the paint repairsen
dc.subjectpossible solutionen
dc.titleTechnologie ambulantních oprav laku trupu letounucs
dc.title.alternativeTechnology of Ambulatory Reparations of the Varnish of Aircraft’s Fuselage.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTuček, Františeken
dc.date.accepted2010-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravyen
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchTechnologie dopravycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisSIM479_FS_B2341_3708R028_70_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record