Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Lukášen
dc.contributor.authorCzapla, Tadeuszen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:48:04Z
dc.date.available2010-09-29T15:48:04Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81301
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem pneumatického obvodu pro ovládání vnitřních oddílových dveří v železničních vozech hromadné dopravy. Navrhovaný pneumatický mechanismus má splňovat funkce a požadavky uvedené v zadání bakalářské práce, konkrétně ovládání dvěmi tlačítky „otevřít“ a „zavřít“ na obou stranách dveří, automatické zavření po uplynutí časového intervalu, bezpečnostní funkce proti přivření cestujících. Práce obsahuje stručný teoretický rozbor, zabýval jsem se rovněž alternativními způsoby řešení zadané problematiky. Při návrhu pneumatického obvodu podle zadání jsem vycházel z jednoduchého pneumatického obvodu pro vyvození přímočarého pohybu, ke kterému jsem postupně přidával prvky, zajišťující splnění požadovaných funkcí. Součástí bakalářské práce bylo i namodelování navrženého obvodu ve vhodném softwaru a praktické odzkoušení na trenažéru ve školní laboratoři pneumatických mechanismů. V příloze je datové CD s krátkými videi znázorňujícími funkci mechanismu, dalšími přílohami jsou dva výkresy navržených obvodů.cs
dc.description.abstractThis Bachelor Work deals with a concept of pneumatic network for inside door operating in a railway compartment coaches of mass transport. The proposed pneumatic mechanism has to fulfill the functions and requirements mentioned in Bachelor Work order, concretely door operating by two buttons „open“ and „close“ on both sides of the door, automatic closing the door after finishing the time interval, safety function against squeezing the travellers. This work contains brief theoretical analysis. I also concerned with alternative ways of solving this problem. When working on the pneumatic network according to an order I started from a simple pneumatic network for straight-lined movement, then step by step I added elements to fulfill the required functions. A part of the Bacherlor Work was also modeling of the network proposed in a suitable software and practic testing on a triner in a pneumatic mechanism school laboratory. In a suplement, there is a data CD with short videos representing mechanism function, next two supplements create plans for suggested networks.en
dc.format37 l. : il. + 2 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2027209 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpneumatickýcs
dc.subjectdveřecs
dc.subjectmechanismuscs
dc.subjectvlakcs
dc.subjectnávrhcs
dc.subjectautomatckécs
dc.subjectpřivřenícs
dc.subjectzavíránícs
dc.subjectpneumaticen
dc.subjectdooren
dc.subjectmechanismen
dc.subjecttrainen
dc.subjectconcepten
dc.subjectautomaticen
dc.subjectsqueezingen
dc.subjectclosingen
dc.titlePneumaticky poháněné zavírání vlakových dveřícs
dc.title.alternativePneumatic Mechanism for closing of Train Dooren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department338 - Katedra hydromechaniky a hydraulických zařízeníen
dc.contributor.consultantBenda, Pavelen
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchHydraulické a pneumatické stroje a zařízenícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisCZA011_FS_B2341_2302R007_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam