dc.contributor.advisor | Kolarczyk, Petr | en |
dc.contributor.author | Trnka, Jan | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:53:13Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:53:13Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81398 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Obsahem bakalářské práce je bliţší seznámení s podvozkem B-737 a jeho analýza z pohledu nejčastějších závad, ke kterým je proveden popis vzniku a jejich grafické znázornění. S ohledem na oprávnění firmy CEAM se tato bakalářská práce taktéţ zaměřuje na všechny nutné přípravky, nářadí a vybavení které jsou nezbytné pro opravy přistávacích zařízení B-737. Zároveň je zde pojednáno o řešení a rozvrţení navrhované dílny a současně porovnání s konkurenčním prostředím ČSA. V práci je současně proveden rozbor technologických postupů, jejich rozdělení a konkrétní seznámení pro přistávací zařízení B-737. Ke konci práce je pojednáno o ekonomické návratnosti tohoto řešení a zároveň jeho celková analýza. | cs |
dc.description.abstract | My bachelor paper contains closer familiarization with landing gear B-737 and its analysis by the most frequent defects. There is description of defects and its graphic illustration. With a view to CEAM company licence this bachelor paper is also focused on all necessary tools and equipment which are required for reparation of alighting gear B-737. There is also solving and design of suggested shopfloor and its comparation with competitive environment of ČSA. In my bachelor paper you can find also analysis of technologic processes, its division and concrete familiarization for alighting gear B-737. At the end of this bachelor paper you can find information about economic return of this solution and its general analysis. | en |
dc.format.extent | 4449519 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Analýza | cs |
dc.subject | technologie | cs |
dc.subject | zázemí | cs |
dc.subject | opravy | cs |
dc.subject | podvozek | cs |
dc.subject | dopravní | cs |
dc.subject | letoun | cs |
dc.subject | Analysis | en |
dc.subject | Technological | en |
dc.subject | Base | en |
dc.subject | Reparations | en |
dc.subject | Transport | en |
dc.subject | Aircraft´s | en |
dc.subject | Landing | en |
dc.subject | Gears | en |
dc.title | Analýza technologického zázemí pro opravy podvozku dopravních letounů | cs |
dc.title.alternative | Analysis of Technological Base for Reparations of Transport Aircraft’s Landing Gears | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Tomašula, Michal | en |
dc.date.accepted | 2010-06-10 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | en |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie dopravy | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | TRN058_FS_B2341_3708R028_70_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |