dc.contributor.advisor | Novák, Josef | en |
dc.contributor.author | Bidlák, Jan | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:55:28Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:55:28Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81438 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá racionalizací údržby v průmyslových podnicích ve výrobním procesu. V úvodní části práce uvádím teoretický základ, vývoj údržby a blíže představuji společnost, ve které je práce řešena. Zde se zaměřuji na současnou funkci údržby, analyzuji její stav a popisuji její úzká místa. Po zhodnocení současného stavu navrhuji zavést systém totálně integrované údržby (TIM), což je totálně produktivní údržba (TPM) integrovaná do stávajícího informačního systému Helios Green, který společnost nyní využívá k řízení společnosti. Metodika navrhovaného racionalizovaného systému řízení údržby je modelově předvedena na konstrukčních celcích jeřábu, dle dohody s vedením údržby VÍTKOVICE MECHANIKA, a.s. Navržená metodika definuje přístup k aplikaci. V závěru práce jsou definovány jednoznačné přínosy – snížení nákladů na údržbu, zvýšení provozuschopnosti a možnost zvýšení objemu produkce. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with maintenance rationalization in industrial companies during the production process. At the beginning of the thesis, the theoretical base and maintenance development is presented as well as an introduction of the company in which the thesis is dealt. I focus on present function of maintenance, analyse its condition and describe its deficiencies. After evaluation of the present conditions, I suggest to introduce a system of totally integrated maintenance (TIM), which is totally productive maintenance (TPM) integrated into current information system Helios Green that is being currently used there to run the company. Methodology of the suggested rationalized system of maintenance management is demonstrated on constructive parts of a crane, after dealing with maintenance management of VÍTKOVICE MECHANIKA, Inc. The recommended methodology defines the approach to the application. In conclusion definite benefits – maintenance cost cutting, increasing serviceability and options for volume of production rise are defined. | en |
dc.format.extent | 3664616 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | racionalizace údržby | cs |
dc.subject | údržbářské systémy | cs |
dc.subject | proaktivní údržba | cs |
dc.subject | TPM | cs |
dc.subject | TIM | cs |
dc.subject | Maintenance rationalization | en |
dc.subject | maintenance system | en |
dc.subject | proactive maintenance | en |
dc.subject | TPM | en |
dc.subject | TIM | en |
dc.title | Racionalizace údržby | cs |
dc.title.alternative | The Rationalization of the Maintenance | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Dresler, Aleš | en |
dc.date.accepted | 2010-06-11 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 345 - Katedra mechanické technologie | en |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Průmyslové inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | BID008_FS_B2341_2301R040_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |