Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKolarczyk, Petren
dc.contributor.authorJaroš, Petren
dc.date.accessioned2010-09-29T15:55:31Z
dc.date.available2010-09-29T15:55:31Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81439
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractJaros P. Opravy lehkych poskozeni potahovych plechu letounu: bakalarska prace Ostrava: VSB – Technicka univerzita, Fakulta strojni, Institut dopravy 2010, stran 104 Vedouci prace Kolarczyk, P. Bakalarska prace se zabyva problematikou detekce, navrhem vyhodnoceni a opravy drobnych poskozeni potahovych plechu letounu. Je zde popsan stavajici zpusob vyhodnocovani a oprav techto poskození (zadanych vyrobcem tj. firmou Boeing a Moravan Otrokovice Zlin). Dale je zde predstavena technologie PDR a popis jeji aplikace na poskozeni, ktera byla vytvorena na zkusebnim vzorku a testovana pomoci NDT, pro overeni kvality pouzite technologie. V zaveru je celkove vyhodnoceni prace jak z financniho a casoveho hlediska tak i hlediska aplikace technologie PDR a uspesnosti opravy touto technologii.cs
dc.description.abstractJaros P. Repairs of light damage of aircraft´s fuselage panels: bachelor thesis Ostrava: VSB – Technical University, Faculty of Mechanical Engineering, Institute of Transportation 2010, pages 104 Bachelor’s thesis supervisor Kolarczyk P. The thesis is aimed at the issue of detection, proposal for evaluation and repair of the small covering metal plate damages of a plane. Firstly, the thesis is focused on the method of evaluation and damage repair, provided by the producer like Boeing and Moravan Otrokovice Zlin. Secondly, the project attends to present the PDR technology (Paint less Dent Removal) including its application in the process of damage removal. Quality of the applied technology has been proved by NDT (Non-destruction testing) of the sample metal plate. Purpose of the thesis is to analyse the operation from both points of view, finance and time. Of course the possibility of application and repair effect are very important aspects required for the PDR technology evaluation as well.en
dc.format.extent4389448 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOpravy lehkych poskozeni potahovych plechucs
dc.subjectNedestruktivni testovanics
dc.subjectNDTcs
dc.subjectPaint less Dent Removalcs
dc.subjectPDRcs
dc.subjectUltrazvukcs
dc.subjectPenetracecs
dc.subjectVirive proudycs
dc.subjectRepairs of light damage of aircraft´s fuselage panelsen
dc.subjectNon-destruction testingen
dc.subjectNDTen
dc.subjectPaint less Dent Removalen
dc.subjectPDRen
dc.subjectUltrasounden
dc.subjectPenetrationen
dc.subjectEddy currentsen
dc.titleOpravy lehkých poškození potahových desek draku letounucs
dc.title.alternativeRepairs of Light Damage of Aircraft´s Fuselage Panelsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTuček, Františeken
dc.date.accepted2010-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravyen
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchTechnologie dopravycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisJAR138_FS_B2341_3708R028_70_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam