Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFamfulík, Janen
dc.contributor.authorČernohous, Petren
dc.date.accessioned2010-09-29T15:58:06Z
dc.date.available2010-09-29T15:58:06Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81485
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá hodnocením provozní spolehlivosti železničních kolejových vozidel. Práce hodnotí bezporuchovost elektrických obvodů stejnosměrné elektrické lokomotivy, která je vybavena mikroprocesorovým řídícím systémem HS 198 od výrobce HS TRANS Olomouc. Tento systém je vybaven diagnostikou poruch, které je možno zpracovávat pomocí výpočetní techniky a dále pak provádět statistické vyhodnocení a analýzu dat. Základem pro tuto analýzu byly zvoleny poruchy v elektrických obvodech vozidla 150.026 – 3, které nastaly v době od 28.12.1999 do 14.12.2000. Tyto poruchy byly zařazeny do tří skupin dle jejich místa výskytu a byly vyhodnoceny pomocí analytických nástrojů programu Excel. Výsledkem analýzy bylo stanovení etapy technického života uvedeného vozidla.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis Operation Reliability of The Rail Vehicles deals with valuation of operation reliability of the rail vehicles. This thesis judge electrical circuits reliability in direct current electrical locomotive which is equipped by microprocessor control system HS 198 from HS TRANS Olomouc producer. This system contains fault diagnosis which allows computerising, statistical evaluation and analysis of failure data. The basis for the failure data anylysis are break - downs in electrical circuits of railway vehicle 150.026 – 3 recorded from 28.12.1999 to 14.12.2000. The break - downs were devided according to their appearance place to three data categories and valuated by means of EXCEL application analytical methods. The results of analysis made possible to specify the stage of mentioned vehicle technical life.en
dc.format.extent802831 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdiagnostikacs
dc.subjectbezporuchovostcs
dc.subjectlokomotiva řady 150cs
dc.subject151cs
dc.subjectdiagnosticsen
dc.subjectreliabilityen
dc.subject151en
dc.subjectlocomotive series 150en
dc.titleProvozní spolehlivost železničních kolejových vozidelcs
dc.title.alternativeOperation Reliability of The Rail Vehiclesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠiroký, Jaromíren
dc.date.accepted2010-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravyen
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisCER606_FS_B2341_2301R002_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam