dc.contributor.advisor | Famfulík, Jan | en |
dc.contributor.author | Černohous, Petr | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:58:06Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:58:06Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81485 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá hodnocením provozní spolehlivosti železničních kolejových vozidel. Práce hodnotí bezporuchovost elektrických obvodů stejnosměrné elektrické lokomotivy, která je vybavena mikroprocesorovým řídícím systémem HS 198 od výrobce HS TRANS Olomouc. Tento systém je vybaven diagnostikou poruch, které je možno zpracovávat pomocí výpočetní techniky a dále pak provádět statistické vyhodnocení a analýzu dat. Základem pro tuto analýzu byly zvoleny poruchy v elektrických obvodech vozidla 150.026 – 3, které nastaly v době od 28.12.1999 do 14.12.2000. Tyto poruchy byly zařazeny do tří skupin dle jejich místa výskytu a byly vyhodnoceny pomocí analytických nástrojů programu Excel. Výsledkem analýzy bylo stanovení etapy technického života uvedeného vozidla. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor thesis Operation Reliability of The Rail Vehicles deals with valuation of operation reliability of the rail vehicles. This thesis judge electrical circuits reliability in direct current electrical locomotive which is equipped by microprocessor control system HS 198 from HS TRANS Olomouc producer. This system contains fault diagnosis which allows computerising, statistical evaluation and analysis of failure data. The basis for the failure data anylysis are break - downs in electrical circuits of railway vehicle 150.026 – 3 recorded from 28.12.1999 to 14.12.2000. The break - downs were devided according to their appearance place to three data categories and valuated by means of EXCEL application analytical methods. The results of analysis made possible to specify the stage of mentioned vehicle technical life. | en |
dc.format.extent | 802831 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | diagnostika | cs |
dc.subject | bezporuchovost | cs |
dc.subject | lokomotiva řady 150 | cs |
dc.subject | 151 | cs |
dc.subject | diagnostics | en |
dc.subject | reliability | en |
dc.subject | 151 | en |
dc.subject | locomotive series 150 | en |
dc.title | Provozní spolehlivost železničních kolejových vozidel | cs |
dc.title.alternative | Operation Reliability of The Rail Vehicles | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Široký, Jaromír | en |
dc.date.accepted | 2010-06-08 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | en |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | CER606_FS_B2341_2301R002_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |