dc.contributor.advisor | Krajčovič, Marián | en |
dc.contributor.author | Foltýn, Jan | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T16:10:36Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T16:10:36Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81708 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Liniové stavby (obecně) jsou žádoucí pro rozvoj společnosti a státu, ale jejich příprava a realizace, je s pohledu začlenění a průchodnosti krajinou skoro vždy komplikovaná a místy i neřešitelná. Tato práce se pokouší nalézt řešení problému kolem výstavby přeložka silnice I/56. Na trasu nového spojení mezi Ostravou a Opavou, ale také i Moravskoslezským krajem a celou Českou republikou je již vypracována technická studie. Snahou projektantů bylo, vyhovět všem dotčeným obcím a orgánům státní správy v jejich požadavcích. I přes tyto snahy ze strany projektantů, není možné trase v navržené poloze realizovat. Jádrem sporu je záměr obce Ludgeřovice, vybudovat poblíž trasy klidovou zónu s novou občanskou zástavbou. K uspokojení zainteresovaných stran problému, bylo nutné prověřit ideový návrh oponentů, jakožto alternativu k již vyprojektované přeložce S I/56. | cs |
dc.description.abstract | Linear structures (in general) are desirable for the development of society and state, but the preparation and implementation, integrating it with the perspective of the landscape and the throughput almost always complicated and sometimes even unsolvable.This paper tries to find a solution of the problem with rerouting of the road construction around I/56. The route could be a new connection between Ostrava and Opava, but also the Moravian-Silesian region and the whole Czech Republic. There is already a technical study of them. Designers have been trying, to meet all affected communities and government authorities. Despite these efforts by planners, it is not possible route to implement the proposed location. The core of the dispute is a municipal project, near the route to build a resort zone with a new civic buildings. To meet the stakeholders of the problem, it was necessary to examine the conceptual design of opponents, as an alternative to the already-designed road SI/56. | en |
dc.format | 61 l. : il. + 7 příl. | cs |
dc.format.extent | 6418407 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | silnice I/56 | cs |
dc.subject | vyhledávací studie | cs |
dc.subject | trasa | cs |
dc.subject | alternativní | cs |
dc.subject | přeložka | cs |
dc.subject | slezský kříž | cs |
dc.subject | ludgeřovické rybníky | cs |
dc.subject | road I/56 | en |
dc.subject | prospecting study | en |
dc.subject | lane | en |
dc.subject | alternative | en |
dc.subject | by-pass | en |
dc.subject | Silesian cross | en |
dc.subject | ludgerovice pond | en |
dc.title | Silnice R56, alternativní trasa Ludgeřovice-Ostrava, vyhledávací studie | cs |
dc.title.alternative | Road R56, Alternative Line Ludgeřovice-Ostrava | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2010-05-25 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | en |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | FOL173_FAST_B3607_3647R020_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |