Show simple item record

dc.contributor.advisorKrajčovič, Mariánen
dc.contributor.authorFoltýn, Janen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:10:36Z
dc.date.available2010-09-29T16:10:36Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81708
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractLiniové stavby (obecně) jsou žádoucí pro rozvoj společnosti a státu, ale jejich příprava a realizace, je s pohledu začlenění a průchodnosti krajinou skoro vždy komplikovaná a místy i neřešitelná. Tato práce se pokouší nalézt řešení problému kolem výstavby přeložka silnice I/56. Na trasu nového spojení mezi Ostravou a Opavou, ale také i Moravskoslezským krajem a celou Českou republikou je již vypracována technická studie. Snahou projektantů bylo, vyhovět všem dotčeným obcím a orgánům státní správy v jejich požadavcích. I přes tyto snahy ze strany projektantů, není možné trase v navržené poloze realizovat. Jádrem sporu je záměr obce Ludgeřovice, vybudovat poblíž trasy klidovou zónu s novou občanskou zástavbou. K uspokojení zainteresovaných stran problému, bylo nutné prověřit ideový návrh oponentů, jakožto alternativu k již vyprojektované přeložce S I/56.cs
dc.description.abstractLinear structures (in general) are desirable for the development of society and state, but the preparation and implementation, integrating it with the perspective of the landscape and the throughput almost always complicated and sometimes even unsolvable.This paper tries to find a solution of the problem with rerouting of the road construction around I/56. The route could be a new connection between Ostrava and Opava, but also the Moravian-Silesian region and the whole Czech Republic. There is already a technical study of them. Designers have been trying, to meet all affected communities and government authorities. Despite these efforts by planners, it is not possible route to implement the proposed location. The core of the dispute is a municipal project, near the route to build a resort zone with a new civic buildings. To meet the stakeholders of the problem, it was necessary to examine the conceptual design of opponents, as an alternative to the already-designed road SI/56.en
dc.format61 l. : il. + 7 příl.cs
dc.format.extent6418407 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsilnice I/56cs
dc.subjectvyhledávací studiecs
dc.subjecttrasacs
dc.subjectalternativnícs
dc.subjectpřeložkacs
dc.subjectslezský křížcs
dc.subjectludgeřovické rybníkycs
dc.subjectroad I/56en
dc.subjectprospecting studyen
dc.subjectlaneen
dc.subjectalternativeen
dc.subjectby-passen
dc.subjectSilesian crossen
dc.subjectludgerovice ponden
dc.titleSilnice R56, alternativní trasa Ludgeřovice-Ostrava, vyhledávací studiecs
dc.title.alternativeRoad R56, Alternative Line Ludgeřovice-Ostravaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2010-05-25en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvíen
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisFOL173_FAST_B3607_3647R020_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record