Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOžanová, Evaen
dc.contributor.authorVarecha, Martinen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:14:41Z
dc.date.available2010-09-29T16:14:41Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81778
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractObsahem této bakalářské práce je zpracování a vyhodnocení dvou metod technologických postupů oprav a modernizací pražcového podloží železničních tratí. První je klasická metoda se snášením kolejového roštu, druhá je bez snášení kolejového roštu. Porovnání a vyhodnocení je provedeno nejdříve obecně a pak na konkrétním úseku (výhybna Košatka – žst. Jistebník) s výsledným doporučením, který byl již zrealizován z hlediska technického, ekonomického a potřeby délky výlukových časů. Na závěr byl doplněn samostatný projekt pravděpodobnostního posouzení modulu přetvárnosti na pláni železničního spodku obecně a následně na konkrétním úseku (výhybna Košatka – žst. Jistebník) kolej č. 2.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis processes and evaluates two methods of technological procedures used to repair and update the underlying sleepers of railway lines. The first method is a classical one with track grate laying, the second is without track grate laying. A comparison and evaluation is presented as general at first, and then as specific based on a particular railway track section (Košatka railway switch– Jistebník railway station). The resulting recommendation was carried out taking into account the technical and economic aspects as well as the required length of interruption periods for traffic. The conclusion contains a separate project, namely the probability assessment of a module for reshaping the underlying railway line in general and, subsequently, specifically with respect to the particular railway track section (Košatka railway switch – Jistebník railway station) track No. 2.en
dc.format52 l. : il. + 6 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent5601991 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdeponiecs
dc.subjectgeosyntetické materiálycs
dc.subjectgeotechnický průzkum tělesa železničního spodkucs
dc.subjectgeotextiliecs
dc.subjectkolejový roštcs
dc.subjectkonstrukční vrstvy tělesa železničního spodkucs
dc.subjectpodkladní vrstvacs
dc.subjectpražcové podložícs
dc.subjectstabilizacecs
dc.subjectštěrkodrťcs
dc.subjecttěleso železničního spodkucs
dc.subjectvyztužená zeminacs
dc.subjectzemní tělesocs
dc.subjectželezniční spodekcs
dc.subjectželezniční svršekcs
dc.subjectdeponieen
dc.subjectgeosynthetic materialsen
dc.subjectgeological survey of railway substructureen
dc.subjectgeotextileen
dc.subjecttrack skeletonen
dc.subjectstructural layers of railway substructureen
dc.subjectsub-ballast layeren
dc.subjecttrack beden
dc.subjectstabilisationen
dc.subjectcoarse crushed stone mixtureen
dc.subjectearthworks and trackbed constructionen
dc.subjectreinforced earthen
dc.subjectearthworksen
dc.subjectsubstructureen
dc.subjectsuperstructureen
dc.titleModernizace a opravy pražcového podložícs
dc.title.alternativeRail Basement Modernization and Repairsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2010-05-25en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvíen
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisVAR085_FAST_B3607_3647R020_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam