Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVozňáková, Ivetaen
dc.contributor.authorPituchová, Olgaen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:17:01Z
dc.date.available2010-09-29T16:17:01Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81822
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractABSTRAKT Téma diplomové práce: Strategická analýza jako nástroj hodnocení podniku Teoretická část diplomové práce je věnována základním východiskům při oceňování podniku. Jsou zmíněny základní metody oceňování, vymezen účel strategické analýzy a v souvislosti s ním jsou specifikovány dva okruhy její orientace, a to na analýzu vnějšího okolí podniku a analýzu vnitřních zdrojů a schopností podniku. Praktická část je věnována tvorbě metodického nástroje pro strategickou analýzu v rámci oceňování firem, jejichž hlavní činností je poskytování služeb. Výstupem modelu je vyhodnocení perspektivy podniku, od čehož se v dalším postupu oceňování odvíjí samotná volba oceňovací metody a současně si vytvořený model klade za cíl prognózu budoucích tržeb, kterých by podnik mohl, s ohledem na pravděpodobný vývoj tržních podmínek, dosáhnout.cs
dc.description.abstractABSTRACT Topic of thesis: Strategic analysis as a tool for the appraisal of a business The theoretical part of the thesis, is devoted to the methods of appraisal as well as defining the goal of a strategic analysis, more specifically two principal areas, the analysis of the enterprises external environment and analysis of the internal resources and capabilities of the business. The practical part of the thesis, is devoted to the preparation of a methodical tool for strategic analysis, for the appraisal of a business whose main activity is providing services. The planned output of the model would be the evaluation of the business’s prospects, based on which the actual method of appraisal would be chosen. The model also aims to predict future revenue, which the business could generate based on likely development of market conditions.en
dc.format.extent1879120 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmetodacs
dc.subjectmodelcs
dc.subjectnemovitostics
dc.subjecttrh nemovitostícs
dc.subjecttržbycs
dc.subjectprognózacs
dc.subjectfaktor hodnocenícs
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmethoden
dc.subjectmodelen
dc.subjectreal estateen
dc.subjectreal estate marketen
dc.subjectrevenueen
dc.subjectforecasten
dc.subjectappraisal factoren
dc.titleStrategická analýza jako nástroj oceňování firemcs
dc.title.alternativeStrategic Analysis as a Tool for Valuation of Firmsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGajda, Jakuben
dc.date.accepted2010-05-26en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiien
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisSTE595_FMMI_N3922_6208T123_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam