Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTošenovský, Josefen
dc.contributor.authorFrank, Romanen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:20:59Z
dc.date.available2010-09-29T16:20:59Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81898
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTéma diplomové práce: Zavádění metody Six Sigma na úseku pneu+autoservisní činnosti v maloobchodní divizi. Ve své diplomové práci jsem se zabýval implementací metody Six Sigma ve firmě PRO NORTH CZECH, a.s.. První kapitola je věnována představení firmy PRO NORTH, druhá kapitola se zabývá teorií matematické statistiky a Six Sigma metody. V třetí části popisuju výrobní proces firmy po rozšíření svých činností o maloobchodní divizi. Ve čtvrté části je popsána implementace. Implementaci jsem provedl v 5 krocích podle modelu DMAIC. Pátá kapitola se zabývá přínosem a porovnáním výsledků, v šesté kapitole jsou uvedeny další návrhy na zlepšení.cs
dc.description.abstractDiploma thesis: Implementation of Six Sigma Methodology in a Tyre and Car Service of a Retail Division. I am dealing with iplementation of Six Sigma Methodology in PRO NORTH CZCH, a.s. First charter is about the company PRO NORTH, second charter is about the theory of matematical statistics and Six Sigma Methodology. In third charter is described the industrial process after extending to the retail division. The fourth charter is about implementation. I used the 5step model DMAIC to implement Six Sigma. The firts charter is about contribution and comparison of results, the sixt charter is about propositions of improvements.en
dc.format.extent2879113 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSix Sigmacs
dc.subjectDMAICcs
dc.subjectSIPOCcs
dc.subjectSix Sigmaen
dc.subjectSIPOCen
dc.subjectDMAICen
dc.titleZavádění metody Six Sigma na úseku oprav pneumatik a autoservisní činnosti v maloobchodní divizics
dc.title.alternativeImplementation of Six Sigma Methodology in a Tyre and Car Service of a Retail Divisionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHalfarová, Petraen
dc.date.accepted2010-05-25en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostien
dc.contributor.consultantKura, Czeslawen
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisFRA147_FMMI_N3922_3902T041_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam