Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVilamová, Šárkaen
dc.contributor.authorŠindlerová, Andreaen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:21:05Z
dc.date.available2010-09-29T16:21:05Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81900
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPráce je zaměřena na strategickou analýzu konkurenčního okolí. Cílem této práce je analyzovat konkurenci, zpracovat SWOT analýzu a navrhnout doporučení pro zvýšení objemu prodeje. V první kapitole charakterizuji společnost VÚHŽ, píšu o historii a současnosti společnosti a uvádím zde výrobní sortiment střediska metalurgie. V teoretické části jsem se zaměřila na problematiku strategického plánování a rozebírám zde marketingový mix a SWOT analýzu. V praktické části jsem provedla analýzu trhu a zpracovala SWOT analýzu. V závěru doporučuji společnosti zaměřit se především na polský a turecký trh a navrhla jsem další možné doporučení pro společnost, aby dosahovala vyšších tržeb.cs
dc.description.abstractThis essay is focused on Strategicc analysis of the Competitive Environment. The purpose of this essey is to analyze the competitors, make out the SWOT analysis and propose the solutions for sale´s volume increase. The purpose of this essey is to bring in possible procedures supporting the appliance´s sale and to bring is procedures for sale increase. In chapter one I am describing company VÚHŽ (Research institute of metallurgy and iron), it´s history and present and I am mentioning the product range of the engineering metallurgy divission. In the theoretical part I was focused on strategic planning questions and I am analysing marketing mix and SWOT analysis. In the practical part I have worked out the Market and SWOT analysis. At the conclusion, I recomend the company to focuse especially to the Polish and Turkish market and I have proposed the next possible recomendation to reach the higher sales.en
dc.format.extent6752551 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectSWOTen
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectStrategyen
dc.titleStrategická analýza konkurenčního okolí střediska metalurgie VÚHŽ, a.s.cs
dc.title.alternativeStrategic Analysis of Competitive Environment of Metallurgy Division of Company VÚHŽen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePokluda, Richarden
dc.date.accepted2010-05-26en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiien
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisSIN107_FMMI_N3922_6208T123_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam