Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDlugoš, Ivanen
dc.contributor.authorHudeczková, Markétaen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:22:42Z
dc.date.available2010-09-29T16:22:42Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81930
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractHUDECZKOVÁ, M.: Analýza efektivnosti využívání pracovních týmů externích pracovníků v podniku služeb – RWE Zákaznické služby, s. r. o. – Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství; Katedra ekonomiky a managementu v metalurgii. – Vedoucí diplomové práce: Ing. Ivan Dlugoš, Ph.D. – Ostrava: FMMI, 2010, 36 s. Cílem diplomové práce je analyzovat slabá místa v pracovních výkonech externích pracovníků (brigádníků) a zavést nová opatření, která povedou ke zvýšení efektivnosti jak v poskytování služeb zákazníkům, tak ke zvýšení výkonnosti co se týče počtu zpracovaných požadavků. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou, grafy, obrázky a přílohy. První část závěrečné práce je zaměřena na teoretická východiska spojená s týmovou prací, stimulací a motivací zaměstnanců, s cílem zabezpečení lepší výkonnosti. Druhá část je zaměřena na popis stávajícího stavu ve společnosti RWE, na srovnání výkonnosti kmenových zaměstnanců Call centra a brigádníků a vyhodnocení výkonnosti brigádníků v budoucím období. Závěr obsahuje věcné shrnutí a přínos práce.cs
dc.description.abstractHUDECZKOVÁ, M.: Analysis of the effectiveness of the external staff work teams use in business services – RWE Customer services, Ltd. – Faculty of Metallurgy and Materials Engineering; Department of Economics and Management in Metallurgy. – Dissertation supervisor: Ing. Ivan Dlugoš, Ph.D. – Ostrava: FMMI, 2010. The goal of the dissertation is to analyze weak points in work performance of external workers (temporary workers) and to introduce new measures leading to the increasing efficiency of both providing customer services and efficiency as regards the number of processed requests. The work contains two parts: theoretical and practical one, graphs, pictures and attachments. The first part of the diploma thesis is focused on the theoretical grounds associated with teamwork, stimulating and motivating staff to ensure better performance. The second part is aimed at describing the current situation in RWE, at comparing the performance of the Call center permanent staff and temporary workers, and the evaluation of performance of temporary workers in the years to come. The conclusion contains a factual summary and labor benefits.en
dc.format.extent2803296 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttýmová prácecs
dc.subjectproduktivitacs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectstimulacecs
dc.subjectcall centrumcs
dc.subjectteamworken
dc.subjectproductivityen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectstimulationen
dc.subjectcall centeren
dc.titleAnalýza efektivnosti využívání pracovních týmů externích pracovníků v podniku služebcs
dc.title.alternativeEffectiveness Analysis of Utilization of External Employees Teams in the Service Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKrausová, Emilieen
dc.date.accepted2010-05-25en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiien
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisHUD098_FMMI_N3922_6208T123_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam