Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStoch, Milanen
dc.contributor.authorTuhá, Kateřinaen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:31:01Z
dc.date.available2010-09-29T16:31:01Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82088
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem této práce je analyzovat faktory poklesu podílu železniční nákladní přepravy a rozpor mezi klesajícím ekonomickým významem železnice na dopravním trhu a jejím stále silným postavením v dopravní politice a ve veřejných financích. Po historickém srovnání vývoje nákladní železniční přepravy u nás a ve světě následuje zhodnocení současného stavu. Následně jsou rozebrány některé základní problémy, které se v historii železnice vyskytly opakovaně, a to zejména vztah státu a železničních dopravců, konkurence a monopol na železnici a vztah mezi rozvojem železnice a rozvojem regionů. Práce je uzavřena závěrečným zhodnocením všech příčin a faktorů současného poklesu podílu nákladní železniční přepravy v segmentu dopravy a představení největších českých i evropských železničních dopravců.cs
dc.description.abstractThe aim of this paper is to analyze the factors of decline of rail freight services and the contradiction between the declining economic importance of rail transport market and its increasingly strong position in the transport policy and public finance. After a historical comparison of the development of rail transport in our country and the world followed by assessing the current state. Subsequently analyzed, some basic problems in railway history occurred repeatedly, and in particular relations of the state and rail carriers, competition and monopoly in the rail and the relationship between the development of railways and the development of the regions. Work is concluded the final evaluation of all factors and causes of the current decline in rail freight transport in the transport segment and the performance of the largest Czech and European railway operators.en
dc.format32 l. : il.cs
dc.format.extent2054200 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectželeznicecs
dc.subjectželezniční dopravacs
dc.subjectnákladní dopravacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjecthospodářská recesecs
dc.subjectrailwaysen
dc.subjectrailway transporten
dc.subjectfreight transporten
dc.subjectmarketen
dc.subjecteconomic recessionen
dc.titleAnalýza poklesu železniční nákladní přepravycs
dc.title.alternativeAnalysis of the Decline Railway Freight Transporten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠvajdová, Lenkaen
dc.date.accepted2010-06-15en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiien
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisTUH015_FMMI_B3922_6208R123_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam