Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlura, Jiříen
dc.contributor.authorIvánek, Radimen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:31:35Z
dc.date.available2010-09-29T16:31:35Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82099
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractObsahem této bakalářské práce je analýza reklamací ve společnosti, která vyrábí nákladní automobily. První část bakalářské práce byla věnována rozboru problematiky reklamací a byl analyzován stávající stav vyřizování reklamací ve společnosti. V praktické části byly analyzovány příčiny vzniku reklamací. Analýza byla rozdělena do tří částí. V první části byly analyzovány celkové náklady na reklamace podle viníků. V druhé části byla provedena analýza reklamací podle četnosti výskytu a nákladů vzhledem k jednotlivým konstrukčním skupinám vozidla, které byly dále rozděleny na konkrétní díly. Poslední část rozboru reklamací byla věnována analýze četnosti reklamací v závislosti na počtu ujetých kilometrů vozidla. Následně byla navržena nápravná opatření pro snížení počtu reklamací.cs
dc.description.abstractThe content of this bachelor’s thesis is the complaints analysis in the company, which manufactures trucks. The first part of this bachelor’s thesis is devoted to the analysis of complaints and problems which were analyzed in the current state of the complaints handling in company. Causes of complaints were analyzed in the practical part. The analysis was divided into three parts. In the first part were analyzed the total costs of complaints in accordance with the culprits. In the second part was made the analysis of complaints by frequency and costs due to various structural groups of trucks, which were further separated into specific parts. The last part of the analysis was devoted to number of complaints analysis in dependence on the number of mileage. Subsequently for reduction of the number of complaints were proposed corrective actions.en
dc.format.extent1636541 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamacecs
dc.subjectanalýza reklamacícs
dc.subjectpříčiny reklamacícs
dc.subjectřízení neshodného produktucs
dc.subjectcomplainten
dc.subjectanalysis of claimsen
dc.subjectcauses of complaintsen
dc.subjectcontrol of nonconforming producten
dc.titleAnalýza reklamací v podmínkách výrobce automobilůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Claims in Conditions of Car Produceren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeChovanec, Zdeněken
dc.date.accepted2010-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostien
dc.contributor.consultantTěšlík, Vladimíren
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisIVA031_FMMI_B3922_3902R041_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam