Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStoch, Milanen
dc.contributor.authorGubanec, Janen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:31:44Z
dc.date.available2010-09-29T16:31:44Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82102
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je popsat faktory, které mají hlavní vliv na pozici firmy na trhu. Do těchto hlavních faktorů jsem zahrnul marketingové prostředí, marketingové cíle a strategie, složky marketingového mixu a další. Bakalářská práce se skládá pouze z teoretické části a to z důvodů obecnosti téma a neochotě firem poskytnout potřebná data, kvůli konkurenční opatrnosti.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to describe the factors that have a major impact on the company's position in the market. Within these main factors, I included the marketing environment, marketing objectives and strategies, marketing mix elements and more. The thesis consists only of a theoretical part and the reasons the theme of universality and the reluctance of companies to provide the necessary data because of the competitive approach.en
dc.format42 l. : il.cs
dc.format.extent6158735 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategie a cílecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectobjectives and strategiesen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing environmenten
dc.titleAnalýza pozice firmy na trhucs
dc.title.alternativeAnalysis Position Firm in the Marketplaceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSikorová, Andreaen
dc.date.accepted2010-06-15en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiien
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisGUB009_FMMI_B3922_6208R123_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam