Show simple item record

dc.contributor.advisorSikorová, Andreaen
dc.contributor.authorBabulicová, Monikaen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:34:02Z
dc.date.available2010-09-29T16:34:02Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82147
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je charakteristika základů marketingu, jeho vývojových trendů a také poukázat na praktické využití v organizacích. V první části bakalářské práce je charakterizována marketingová komunikace, v druhé části specifikace trendů marketingu, kterými jsou Promotional marketing, guerill marketing, viral marketing, event marketing, digitální marketing, retail marketing, product placement, social marketing a neuromarketing. Hlavním smyslem této práce je poskytnutí pohledu do světa marketingových trendů, protože správné pochopení a využití těchto směrů může radikálně ovlivnit tržní potenciál společnosti.cs
dc.description.abstractAims of this work are characteristics of marketing, its trends, and highlight the practical applications in organizations. The first part of this work is characterized by a marketing communication. The second part consists of the specification of marketing trends such as promotional marketing, guerilla marketing, viral marketing, event marketing, digital marketing, retail marketing, product placement, social marketing and neuromarketing. The main purpose of this work is to provide a view into the world of marketing trends since the proper understanding and use of these guidelines can dramatically affect market potential of the company.en
dc.format41 l. : il.cs
dc.format.extent1346489 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační procescs
dc.subjectkomunikační programcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectpromotional marketingcs
dc.subjectguerill marketingcs
dc.subjectviral marketingcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectdetail marketingcs
dc.subjectproduct placementcs
dc.subjectsocial marketingcs
dc.subjectdirect marketingcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication processen
dc.subjectcommunication programen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectpromotionalen
dc.subjectguerill marketingen
dc.subjectviral marketingen
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectdetail marketingen
dc.subjectproduct placementen
dc.subjectsocial marketingen
dc.subjectdirect marketingen
dc.titleNové trendy v marketingucs
dc.title.alternativeModern Marketings Trendsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKoudela, Martinen
dc.date.accepted2010-06-15en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiien
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisBAB140_FMMI_B3922_6208R123_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record