Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetříková, Růženaen
dc.contributor.authorLačná, Markétaen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:34:47Z
dc.date.available2010-09-29T16:34:47Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82161
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV teoretické části jsou popsány přístupy k managementu kvality, problematika zainteresovaných stran a postup spolupráce s nimi a společenská odpovědnost organizací. V praktické části je popsána společnost TROJEK a.s., základní informace o společnosti, ale také oblasti, ve kterých společnost působí, politika kvality a životního prostředí. Je zde aplikován postup spolupráce se zainteresovanými stranami včetně určení klíčových zainteresovaných stran, s nimiž je pak veden dialog. Následně jsou uvedeny závěry a také drobná doporučení. V závěrečné části je celá bakalářská práce zhodnocena.cs
dc.description.abstractIn the theoretical part I describe approaches to quality management, the problems of stakeholders and the process of cooperation with them, and also corporate social responsibility. In the practical part I describe the company of TROJEK a.s., giving basic information about it, and the areas in which the company is involved, together with its quality and environmental policy. I apply the process of cooperation with stakeholders including the identification of key stakeholders with them is the dialogue. Subsequently are stated conclusions together with slight recommendations. In the last part the whole bachelor´s thesis is evaluated.en
dc.format.extent3223775 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTeorie zainteresovaných strancs
dc.subjectpožadavkycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectzapojení a komunikace)cs
dc.subjectpostup spolupráce se zainteresovanými stranami (identifikacecs
dc.subjectkoncepce managementu kvalitycs
dc.subjectspolečenská odpovědnost organizací.cs
dc.subjectStakeholders theoryen
dc.subjectprocess of cooperation with stakeholders (identificationen
dc.subjectinvolvement and communications)en
dc.subjectanalysisen
dc.subjectrequirementsen
dc.subjectconcept of quality managementen
dc.subjectcorporate social responsibility.en
dc.titleProblematika zainteresovaných stran v řízení společnosti Trojek jako významná součást společenské odpovědnosti organizací.cs
dc.title.alternativeProblems of Stakeholders in the Management of Trojek Company as a Significant Part of CSR.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTrojek, Michalen
dc.date.accepted2010-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostien
dc.contributor.consultantKonečný, Pavelen
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisLAC086_FMMI_B3922_3902R041_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam