dc.contributor.advisor | Neustupa, Zdeněk | en |
dc.contributor.author | Havlásek, Lukáš | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T16:45:10Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T16:45:10Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/82347 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Na začátku mé práce je seznámení se systémem lomu a jeho rozdělení na dílčí části. Dále je zde provedena analýza technologického procesu povrchového lomu, kde je popsáno rozdělení vlastní povrchové těžby. Nedílnou součástí těžby na povrchovém lomu je i doprava, u které jsem se především zaměřil na kolejovou dopravu a její automatizaci. V další části jsou rozebrány hardwarové a softwarové prostředky, které jsou nutné k realizaci řízení kolejové dopravy fyzikálního modelu lomu. Následující bod se zabývá praktickou částí a to tvorbou modelu kolejiště, ručního ovladače a propojovacímu modulu, který slouží k propojení řídících prvků s modelem kolejiště. V posledním bodě je rozebrán návrh a realizace programu pro automatické řízení kolejové dopravy na fyzikálním modelu lomu. | cs |
dc.description.abstract | The opening part of my thesis is an introduction of the system of mine and its division into particular segments. Thesis includes analysis of the technological process of a surface mine. There is a description of a surface mining in this chapter. Integral aspect of surface mining is transport where I have focused on railway transport and its automatization. Another chapter deals with hardware and software components. These are important to make the railway operating of mining physical model possible. Another chapter practically refers to the construction of railyard model, manual controller and connecting modul which connects operating components with the railyard model. The last chapter refers to the realization of automatic operating program for railway transport of mine´s physical model. | en |
dc.format | 82 l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 2112388 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | systém lomu | cs |
dc.subject | PLC | cs |
dc.subject | DDE | cs |
dc.subject | RSLogix 500 | cs |
dc.subject | RSLinx | cs |
dc.subject | model kolejiště | cs |
dc.subject | Mine System | en |
dc.subject | PLC | en |
dc.subject | DDE | en |
dc.subject | RSLogix 500 | en |
dc.subject | RSLinx | en |
dc.subject | Railway Model | en |
dc.title | Řízení kolejové dopravy fyzikálního modelu lomu | cs |
dc.title.alternative | Control of Rail Transport of Fhysical Model of Quarry | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Švec, Pavel | en |
dc.date.accepted | 2010-06-09 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 545 - Institut ekonomiky a systémů řízení | en |
dc.thesis.degree-program | Nerostné suroviny | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automatizace a počítače v surovinovém průmyslu | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | HAV281_HGF_N2102_3902T006_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |