Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNeustupa, Zdeněken
dc.contributor.authorHavlásek, Lukášen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:45:10Z
dc.date.available2010-09-29T16:45:10Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82347
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractNa začátku mé práce je seznámení se systémem lomu a jeho rozdělení na dílčí části. Dále je zde provedena analýza technologického procesu povrchového lomu, kde je popsáno rozdělení vlastní povrchové těžby. Nedílnou součástí těžby na povrchovém lomu je i doprava, u které jsem se především zaměřil na kolejovou dopravu a její automatizaci. V další části jsou rozebrány hardwarové a softwarové prostředky, které jsou nutné k realizaci řízení kolejové dopravy fyzikálního modelu lomu. Následující bod se zabývá praktickou částí a to tvorbou modelu kolejiště, ručního ovladače a propojovacímu modulu, který slouží k propojení řídících prvků s modelem kolejiště. V posledním bodě je rozebrán návrh a realizace programu pro automatické řízení kolejové dopravy na fyzikálním modelu lomu.cs
dc.description.abstractThe opening part of my thesis is an introduction of the system of mine and its division into particular segments. Thesis includes analysis of the technological process of a surface mine. There is a description of a surface mining in this chapter. Integral aspect of surface mining is transport where I have focused on railway transport and its automatization. Another chapter deals with hardware and software components. These are important to make the railway operating of mining physical model possible. Another chapter practically refers to the construction of railyard model, manual controller and connecting modul which connects operating components with the railyard model. The last chapter refers to the realization of automatic operating program for railway transport of mine´s physical model.en
dc.format82 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2112388 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsystém lomucs
dc.subjectPLCcs
dc.subjectDDEcs
dc.subjectRSLogix 500cs
dc.subjectRSLinxcs
dc.subjectmodel kolejištěcs
dc.subjectMine Systemen
dc.subjectPLCen
dc.subjectDDEen
dc.subjectRSLogix 500en
dc.subjectRSLinxen
dc.subjectRailway Modelen
dc.titleŘízení kolejové dopravy fyzikálního modelu lomucs
dc.title.alternativeControl of Rail Transport of Fhysical Model of Quarryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠvec, Pavelen
dc.date.accepted2010-06-09en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchAutomatizace a počítače v surovinovém průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisHAV281_HGF_N2102_3902T006_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam