Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerný, Igoren
dc.contributor.authorSanterová, Radkaen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:49:25Z
dc.date.available2010-09-29T16:49:25Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82424
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje marketingové strategii společnosti Student Agency, s.r.o.V teoretické části se práce zaměřuje na základy strategického řízení a popisuje strukturu tohoto řízení. Další kapitoly diplomové práce analyzují marketingovou strategii společnosti na základě marketingového výzkumu a následně jsou navrhnuta opatření na její zlepšení. Závěr této práce odhaluje chyby v řízení společnosti, ale také vyzdvihuje kroky vedoucí k úspěšnému postavení Student Agency na našem trhu.cs
dc.description.abstractThis diploma dissertation is dedicated to a marketing strategy of the company´s management of Student Agency,s.r.o.The dissertation focuses on fundamentals of the strategic management and describes the structure of this management in its theoretical part. Other chapters of the diploma dissertation analyze the marketing strategy of the company based on the marketing research and consequently the measures are proposed for its improvement. The conclusion of this dissertation reveals the mistakes in the mangement of the company, but also highlights the steps leading to successful position of Student Agency in our market.en
dc.format38 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent268302 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMarketingová strategie společnosti Student Agencycs
dc.title.alternativeMarketing Strategies of the Company, Student Agencyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePekárek, Ondřejen
dc.date.accepted2010-05-31en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.contributor.consultantŠpačková, Leaen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKSE002_HGF_N2102_2102T001_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam