Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKodym, Oldřichen
dc.contributor.authorWinkelhöfer, Michalen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:56:06Z
dc.date.available2010-09-29T16:56:06Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82549
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá e-governmentem jako nástrojem modernizace veřejné správy. Základním cílem e-governmentu je transformovat a zjednodušit procesy ve veřejné správě tak, aby využívaly moderní komunikační a informační technologie. Tyto technologie umožňují vytvořit zcela nové portfolio služeb veřejné správy, zjednodušující zásadním způsobem komunikaci občanů i firem s veřejnou správou i mezi subjekty veřejné správy navzájem. Úvodní kapitola této práce je zaměřena na popis e-governmentu a jeho funkce, následně je zde popsána současná situace vývoje e-governmentu v České republice. V další kapitole je provedena analýza implementace tohoto nástroje na Městském úřadě Kadaň. V závěru dochází ke zhodnocení budoucnosti e-governmentu v České republice.cs
dc.description.abstractThis diploma work is concerned with using the e-government as a tool for the modernization of public service. The basic goal of the e-government is to transform and simplify the processes within public service through the utilization of the modern comunnication technologies. These technologies are able to create a totally new portfolio of functions for public service, which basically simplify the communication of the citizens and the companies within public service and also between the subjects of public service and one another. The opening chapter concentrates on the description of the e-government and its functions followed by the description of the current situation of the e-government which is taking place within the Czech republic. In the next chapter an analysation of the implementation of this tool on the municipality of Kadaň is made. Finally, in conclusion, the future of the e-government within the Czech republic is reviewed.en
dc.format28, [15] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1323175 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-governmentcs
dc.subjectveřejná správacs
dc.subjectinformační a komunikační technologiecs
dc.subjectúřadcs
dc.subjectobčanécs
dc.subjectdatové schránkycs
dc.subjectCzech POINTcs
dc.subjecte-governmenten
dc.subjectpublic serviceen
dc.subjectinformation and communication technologiesen
dc.subjectofficeen
dc.subjectcitizensen
dc.subjectdata boxesen
dc.subjectCzech POINTen
dc.titleE-government - modernizace veřejné správycs
dc.title.alternativeE-government - Improvement of Public Administrationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVaško, Zdeněken
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika, management a informatika v oblasti veřejné správycs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisWIN038_HGF_B6202_6202R009_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam