Show simple item record

dc.contributor.advisorDirner, Vojtechen
dc.contributor.authorPechová, Zuzanaen
dc.date.accessioned2010-09-29T16:57:28Z
dc.date.available2010-09-29T16:57:28Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82573
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTeoretická část této práce vychází z poznatků o důvodech, směrech, cílech a vybraných prostředcích environmentální výchovy. Inspirací pro ni bylo zejména dílo Jana Činčery, „Environmentální výchova: Od prostředků k cílům.“ Cílem výzkumné části je zkoumání hodnotových postojů a všeobecných znalostí studentů posledních ročníků maturitních oborů a učňovských oborů na Střední škole technické v Mostě - Velebudicích ve vztahu k životnímu prostředí, přírodě a k její ochraně. Výsledkem je kvantitativní statistické měření znalostí kombinované s kvalitativní analýzou názorů zkoumané jednotky jako přidané hodnoty včetně řešení možností tyto postoje různými formami zkvalitnění environmentální výchovy včetně ekopsychologie prohlubovat.cs
dc.description.abstractIn theoretical part of this work I am coming out from peaces of knowledges about reasons, ways, aims and special instruments of environmental education. My inspiration is especially from work of Jan Činčera „Environmental education: „From instruments to aims“. The aim of research part is investigation of value attitudes and general knowledges of students of the last class of leaving exam fields and apprentice fields on The secondary technic school in Most – Velebudice in relation to living environment, nature and environment protection. The produce is quantitative statistic measuration of knowledges in combination with qualitative analysis of opinions investigate unit as added value include resolution of forms these attitudes deepen with the view to special forms of upgrade environmental education include ecopsychology.en
dc.format36, [14] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1529921 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectetikacs
dc.subjectekologiecs
dc.subjectenvironmentální výchovacs
dc.subjectenviromentální výukacs
dc.subjectstřední vzdělávání ŠVPcs
dc.subjectživotní prostředícs
dc.subjectethicsen
dc.subjectecologyen
dc.subjectenvironmental educationen
dc.subjectenvironmental trainingen
dc.subjectsecondary education – school education planen
dc.subjectliving environmenten
dc.titlePodpora environmentální výchovy ve výuce na Střední škole technické Mostcs
dc.title.alternativeThe Support of Environmental Culture in Education in Secondary Technical School Mosten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLechová, Juditaen
dc.date.accepted2010-05-26en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika, management a informatika v oblasti veřejné správycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisPEC214_HGF_B6202_6202R009_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record