dc.contributor.advisor | Dirner, Vojtech | en |
dc.contributor.author | Pechová, Zuzana | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T16:57:28Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T16:57:28Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/82573 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Teoretická část této práce vychází z poznatků o důvodech, směrech, cílech
a vybraných prostředcích environmentální výchovy. Inspirací pro ni bylo zejména dílo Jana Činčery, „Environmentální výchova: Od prostředků k cílům.“
Cílem výzkumné části je zkoumání hodnotových postojů a všeobecných znalostí studentů posledních ročníků maturitních oborů a učňovských oborů na Střední škole technické v Mostě - Velebudicích ve vztahu k životnímu prostředí, přírodě a k její ochraně. Výsledkem je kvantitativní statistické měření znalostí kombinované s kvalitativní analýzou názorů zkoumané jednotky jako přidané hodnoty včetně řešení možností tyto postoje různými formami zkvalitnění environmentální výchovy včetně ekopsychologie prohlubovat. | cs |
dc.description.abstract | In theoretical part of this work I am coming out from peaces of knowledges about reasons, ways, aims and special instruments of environmental education. My inspiration is especially from work of Jan Činčera „Environmental education: „From instruments to aims“.
The aim of research part is investigation of value attitudes and general knowledges of students of the last class of leaving exam fields and apprentice fields on The secondary technic school in Most – Velebudice in relation to living environment, nature and environment protection. The produce is quantitative statistic measuration of knowledges in combination with qualitative analysis of opinions investigate unit as added value include resolution of forms these attitudes deepen with the view to special forms of upgrade environmental education include ecopsychology. | en |
dc.format | 36, [14] l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 1529921 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | etika | cs |
dc.subject | ekologie | cs |
dc.subject | environmentální výchova | cs |
dc.subject | enviromentální výuka | cs |
dc.subject | střední vzdělávání ŠVP | cs |
dc.subject | životní prostředí | cs |
dc.subject | ethics | en |
dc.subject | ecology | en |
dc.subject | environmental education | en |
dc.subject | environmental training | en |
dc.subject | secondary education – school education plan | en |
dc.subject | living environment | en |
dc.title | Podpora environmentální výchovy ve výuce na Střední škole technické Most | cs |
dc.title.alternative | The Support of Environmental Culture in Education in Secondary Technical School Most | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Lechová, Judita | en |
dc.date.accepted | 2010-05-26 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 545 - Institut ekonomiky a systémů řízení | en |
dc.thesis.degree-program | Hospodářská politika a správa | cs |
dc.thesis.degree-branch | Ekonomika, management a informatika v oblasti veřejné správy | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | PEC214_HGF_B6202_6202R009_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |