Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolčíková, Markétaen
dc.contributor.authorBagar, Petren
dc.date.accessioned2010-09-29T17:01:50Z
dc.date.available2010-09-29T17:01:50Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82657
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV předložené práci popisuji stručně marketingový mix. V první části se zaměřuji na stručný popis vybrané stavební firmy, kterou jsem si zvolil pro mou bakalářskou práci. Dále chci v této práci co nejlépe popsat problematiku marketingového mixu a to z obecného hlediska, které je v oblasti marketingu velmi dobře popsáno v některých literaturách. V následující části je vysvětlena oblast marketingového mixu u vybrané společnosti. Zde se snažím tuto problematiku popsat konkrétně pro zvolenou stavební firmu, kterou jsem si vybral. Poté chci co nejlépe popsat řešené problémy v této oblasti. Na závěr je zařazeno doporučení budoucích kroků, které by prostřednictvím marketingového mixu, napomohly k rozvoji stavební firmy Sisko.cs
dc.description.abstractThis thesis treats i working shortly marketing mix. In the first part i orientace on shortly description choice building company, which i choose for my bachelor bachelor work. Further in this work i want to describe preferably problem marketing mix of generally aspekt, which is in marketing area very good description in each literatures. In another part is cleared up part marketing mix for choice company. Here I try this problems describe concretely for choice building company, which I chose. After then I want to describe problems in this part to the nines. In the end of the thesis there is an recommendation of the future steps which assist by means of marketing mix development building company Siskoen
dc.format39, [8] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2145364 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinvestorcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectstátcs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectzakázkacs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectinženýrské sítěcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectdesigncs
dc.subjectinfrastrukturacs
dc.subjecttechnologiecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectekonomikacs
dc.subjectsegmentcs
dc.subjectnezaměstnanostcs
dc.subjectEvropská uniecs
dc.subjectobchodní zákoníkcs
dc.subjectspolečenská smlouvacs
dc.subjectstavebnictvícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectinvestoren
dc.subjectcommissionen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectcountryen
dc.subjectservicesen
dc.subjectsegmenten
dc.subjecteconomyen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectunemploymenten
dc.subjectthe European Unionen
dc.subjectcommercial codeen
dc.subjectarticles of partnershipen
dc.subjectcivil engineeringen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjecttechnologyen
dc.subjectinfrastructureen
dc.subjectdesignen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectcivil engineeriing worksen
dc.subjectinterneten
dc.titleAnalýza marketingového mixu stavební firmycs
dc.title.alternativeThe Marketing Mix Analysis of Building Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrajník, Otokaren
dc.date.accepted2010-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisBAG005_HGF_B2102_2102R001_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam