Show simple item record

dc.contributor.advisorMatušková, Simonaen
dc.contributor.authorNovák, Jiříen
dc.date.accessioned2010-09-29T17:03:13Z
dc.date.available2010-09-29T17:03:13Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82684
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je navrhnout marketingovou koncepci pro moderní, zákaznicky orientované společnost. Součástí této koncepce je také využívání různých nástrojů k řízení a tato práce se zaměří na jeden konkrétní nástroj - CRM (Customer Relationship Management) systém/software, který pomáhá společnostem řídit vztah se zákazníkem a tím určit jejich potřeby a uspokojit je.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor work is to draft a marketing concept for modern and customer oriented company. The part of this concept is also the utilization of various management tools with focus on CRM (Customer Relationship Management) system/software that helps companies manage the relationship with customer. This specific tool helps to assign the needs in order to satisfy themen
dc.format45, [6] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent412837 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectCRMcs
dc.subjecthodnota zákazníkacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectziskovostcs
dc.subjectcustomer relationship managementen
dc.subjectcostumer valueen
dc.subjectCRMen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectprofitabilityen
dc.titleMarketing ve výrobní společnostics
dc.title.alternativeProduction Company Marketingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTrousil, Liboren
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.contributor.consultantDrha, Michalen
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika, management a informatika v oblasti veřejné správycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisNOV826_HGF_B6202_6202R009_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record