Show simple item record

dc.contributor.advisorKodym, Oldřichen
dc.contributor.authorŘíha, Martinen
dc.date.accessioned2010-09-29T17:10:31Z
dc.date.available2010-09-29T17:10:31Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82817
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce doporučuje vhodný rezervační systém pro sportovní centrum Unnosport. V práci je popsán historický vývoj a jsou uvedeny principy rezervačních systémů, jejich funkce a vlastnosti. Rozebíráno je členění rezervačních a informačních systémů a popisují se jejich uživatelské role. Jsou srovnávány vybrané rezervační systémy určené pro sportovní centra, a to Bizzy, Booker, Afit web, Wdi system a z nich je následně vybrán nejvhodnější. Práce se zabývá výzkumem, jestli je potřeba ve sportovním centru implementovat on-line rezervační systém. Tedy, zda by zákazníci Unnosportu tento rezervační systém uvítali a následně jej užívali. Obsahuje výsledky z dotazníku, na jejichž základě je doporučeno, aby byl informační systém Unnosportu rozšířen o on-line rezervaci pro zkvalitnění poskytovaných služeb zákazníkům.cs
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis recommends an appropriate booking system for the sports centre Unnosport. In the thesis, a historical development is described and principles of reservation systems, their functions and features are presented. The division of reservation and information systems is analysed and their user roles are described. Selected reservation systems designed for sports centres, namely the Bizzy, Booker, AFIT Web, WDI systems are compared; subsequently, the most suitable system is selected from them. The thesis deals with a survey of whether or not the on-line booking system should be implemented at the sports centre; it means whether customers of the centre would welcome this reservation system and utilize it subsequently. The thesis contains the results of questionnaires, on the basis of which the information system Unnosport is recommended to be extended with on-line booking to improve services provided to customers.en
dc.format40 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent617376 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrezervacecs
dc.subjectsportovní centrumcs
dc.subjectPHPcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectrezervační systémcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectsports centeren
dc.subjectinterneten
dc.subjectcustomer serviceen
dc.subjectPHPen
dc.subjectreservationen
dc.subjectreservation systemen
dc.titleRezervační systémycs
dc.title.alternativeReservation Systemsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJančíková, Zoraen
dc.contributor.refereeŠíblová, Martinaen
dc.date.accepted2010-06-02en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchInformační a systémový managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisRIH067_HGF_B2102_6209R013_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record