Show simple item record

dc.contributor.advisorRolčíková, Markétaen
dc.contributor.authorJungová, Sylvaen
dc.date.accessioned2010-09-29T17:11:36Z
dc.date.available2010-09-29T17:11:36Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82838
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV předložené bakalářské práci je vypracován marketingový výzkum pro společnost PROFIBABY. Tato společnost se zabývá výrobou a dovozem hraček určených dětem ve věku od 0 do 3 let. Cílem marketingového výzkumu je zjistit, nakolik je značka této společnosti známa koncovým zákazníkům. Marketingový výzkum byl prováděn metodou dotazování prostřednictvím dotazníku. Práce obsahuje šest kapitol a je rozdělena na část teoretickou (první tři kapitoly obsahují úvod, stručný popis společnosti a teoretické vymezení marketingového výzkumu) a část praktickou (poslední tři kapitoly).cs
dc.description.abstractThe submitted Bachelor thesis consists of a marketing research for PROFIBABY. The company produces and imports toys intended for infants and toddlers. The target of the marketing research is to discover how the brand is known among end customers. The survey was executed by way of questionnaire surveys. The thesis is composed of six chapters and is divided into two parts – theoretical (the first three chapters include an introduction, a brief description of the company and a theoretical specification of the research) and practical (the last three chapters are comprised of a practical part of the thesis).en
dc.format48, [3] l. : il. + 6 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent384492 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectPROFIBABYcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectnezávadnostcs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectbranden
dc.subjectPROFIBABYen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectharmlessnessen
dc.titleMarketingový výzkum pro vybranou společnostcs
dc.title.alternativeThe Marketing Research for Chosen Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠimůnek, Petren
dc.date.accepted2010-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisJUN050_HGF_B2102_2102R001_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record