Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSousedíková, Radmilaen
dc.contributor.authorJařabáčová, Ivanaen
dc.date.accessioned2010-09-29T17:15:28Z
dc.date.available2010-09-29T17:15:28Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82908
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je vytvoření souhrnu teoretických poznatků týkajících se marketingového výzkumu a jeho praktické provedení. Teoretická část práce obsahuje informace o marketingovém výzkumu, jako například jeho vývoj, členění či využití. Část praktická se pak zabývá provedením marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků obchodního centra Avion Shopping Park Ostrava. Údaje, získané vyplněním 150 dotazníků s respondenty, jsou zde analyzovány a zpracovány do tabulek a grafů za účelem vyhodnocení spokojenosti zákazníků Avionu Shopping Park Ostrava, například s různými kategoriemi obchodů, doprovodnými službami, jež Avion svým zákazníkům nabízí, či nabídkou občerstvení.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is creating summary of the theoretical knowledge, concerning marketing research and it´s practical fulfilment too. The theoretical part of this thesis contains knowledge about marketing research for example it´s development, division and usage. Practical part of this thesis is concerned with performing marketing research of the customer´s satisfaction for Avion Shopping Park Ostrava. In this part there is information which I gained by filling in a questionnaire with 150 people. This information was analysed and arranged into charts and diagrams to evaluate customers´ satisfaction with for example different types of shops and accessory services offered by the Avion Shopping Park Ostrava or fastfoods and restaurants offer.en
dc.format42, [3] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent338363 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectAvion Shopping park Ostravacs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomers´satisfactionen
dc.subjectAvion Shopping Park Ostravaen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti spotřebitelů obchodního centra Avion Shopping Park Ostravacs
dc.title.alternativeMarketing Survey of the Customers´ Satisfaction for Avion Shopping Park Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSternadelová, Michaelaen
dc.date.accepted2010-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisJAR193_HGF_B2102_2102R001_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam