Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSeidl, Miroslaven
dc.contributor.authorJindra, Vladimíren
dc.date.accessioned2010-09-29T17:20:10Z
dc.date.available2010-09-29T17:20:10Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82999
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractDodávky hnědého uhlí do elektráren Prunéřov jsou zajištěny pomocí kolejové dopravy. V minulosti byly uvažovány možnosti změny zásobování pomocí dálkové pasové dopravy, ale taková řešení se nakonec ukázala jako nerentabilní. Tato práce řeší možnou optimalizaci kolejové dopravy. V první části je popsán současný stav, včetně požadavků elektráren pro různé výkony. Následují technické parametry a možnosti lokomotiv vzhledem k zatížení a traťovým poměrům důlní dráhy. Tyto informace jsou pak podkladem ke čtvrté části, kde se již řeší možnosti změn v počtu nasazených železničních vozů ucelené soupravy. V poslední části je zařazeno doporučení pro vedení společnosti SD-KD k optimalizaci nasazení lokomotiv a vozů při zajištění dodávek hnědého uhlí pro elektrárny Prunéřov.cs
dc.description.abstractRail transport ensures the supply of brown coal to the Prunerov power stations. In the recent past, it was considered to replace it with the transport by a long-distance conveyor, but such a kind of solutions showed to be unprofitable. The presented work addresses the potential optimization of the rail transport. The first part describes the current state including the requirements of the power stations for various wattages. Afterwards, the work deals with technical specifications and capabilities of engines in view of their load and track conditions on the mine railway. Provided information comprises the basis for the forth part which is focused on the discussion of possible changes in the number of operating wagons of a complete train. The last part contains the recommendation for the management of the company SD-KD to optimize the deployment of engines and wagons when ensuring the supply of brown coal to the Prunerov power stations.en
dc.format31 l. : il. + 3 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1151260 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectželezniční vůzcs
dc.subjectpřeprava uhlícs
dc.subjectlokomotivacs
dc.subjectdodávka uhlícs
dc.subjectdůlní dráhacs
dc.subjectmine railwayen
dc.subjecttransport of coalen
dc.subjectwagonen
dc.subjectsupply of coalen
dc.subjectenginesen
dc.titleOptimalizace nasazení lokomotiv a vozů při zajištění dodávek hnědého uhlí pro elektrárny Prunéřovcs
dc.title.alternativeOptimization of using engines and carriages in order to supply brown coal to the stations in Prunéřoven
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMaroušek, Františeken
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnostien
dc.contributor.consultantSchilberger, Alešen
dc.thesis.degree-programHornictvícs
dc.thesis.degree-branchHornické inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisJIN020_HGF_B2111_2101R008_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam