dc.contributor.advisor | Seidl, Miroslav | en |
dc.contributor.author | Jindra, Vladimír | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T17:20:10Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T17:20:10Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/82999 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Dodávky hnědého uhlí do elektráren Prunéřov jsou zajištěny pomocí kolejové dopravy. V minulosti byly uvažovány možnosti změny zásobování pomocí dálkové pasové dopravy, ale taková řešení se nakonec ukázala jako nerentabilní. Tato práce řeší možnou optimalizaci kolejové dopravy. V první části je popsán současný stav, včetně požadavků elektráren pro různé výkony. Následují technické parametry a možnosti lokomotiv vzhledem k zatížení a traťovým poměrům důlní dráhy. Tyto informace jsou pak podkladem ke čtvrté části, kde se již řeší možnosti změn v počtu nasazených železničních vozů ucelené soupravy. V poslední části je zařazeno doporučení pro vedení společnosti SD-KD k optimalizaci nasazení lokomotiv a vozů při zajištění dodávek hnědého uhlí pro elektrárny Prunéřov. | cs |
dc.description.abstract | Rail transport ensures the supply of brown coal to the Prunerov power stations. In the recent past, it was considered to replace it with the transport by a long-distance conveyor, but such a kind of solutions showed to be unprofitable. The presented work addresses the potential optimization of the rail transport. The first part describes the current state including the requirements of the power stations for various wattages. Afterwards, the work deals with technical specifications and capabilities of engines in view of their load and track conditions on the mine railway. Provided information comprises the basis for the forth part which is focused on the discussion of possible changes in the number of operating wagons of a complete train. The last part contains the recommendation for the management of the company SD-KD to optimize the deployment of engines and wagons when ensuring the supply of brown coal to the Prunerov power stations. | en |
dc.format | 31 l. : il. + 3 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 1151260 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | železniční vůz | cs |
dc.subject | přeprava uhlí | cs |
dc.subject | lokomotiva | cs |
dc.subject | dodávka uhlí | cs |
dc.subject | důlní dráha | cs |
dc.subject | mine railway | en |
dc.subject | transport of coal | en |
dc.subject | wagon | en |
dc.subject | supply of coal | en |
dc.subject | engines | en |
dc.title | Optimalizace nasazení lokomotiv a vozů při zajištění dodávek hnědého uhlí pro elektrárny Prunéřov | cs |
dc.title.alternative | Optimization of using engines and carriages in order to supply brown coal to the stations in Prunéřov | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Maroušek, František | en |
dc.date.accepted | 2010-06-07 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnosti | en |
dc.contributor.consultant | Schilberger, Aleš | en |
dc.thesis.degree-program | Hornictví | cs |
dc.thesis.degree-branch | Hornické inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | JIN020_HGF_B2111_2101R008_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |