Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolčíková, Markétaen
dc.contributor.authorLeichtová, Michaelaen
dc.date.accessioned2010-09-29T17:22:02Z
dc.date.available2010-09-29T17:22:02Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/83035
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce na téma „Analýza propagačního programu“ analyzuje komunikační propagační program Správy sportovních zařízení Chomutov, s.r.o. V první části práce je popsáno poslání a zaměření této firmy, řízené a vlastněné městem Chomutov. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikačního mixu a propagačních technik. Stěžejním cílem práce je analýza současného propagačního programu firmy, její marketingové strategie, získání zpětné vazby od zákazníků a formulace námětů pro další zlepšení a rozvoj propagace firmy. V praktické části jsou popsány výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedené v měsíci únoru – březnu 2010, a kterým byla získána data o názorech klientů.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis on the topic of “Publicity program analysis” examines the communication publicity program of a company called Správa sportovních zařízení Chomutov, s.r.o. (Sport Facilities Administration Chomutov, Ltd.). The first part of the thesis describes the mission and orientation of this company, which is managed and owned by the city of Chomutov. Basic communication mix terms and publicity techniques are described in theoretical part of this paper. The main goal of thesis is to analyze the current publicity program of the company, its marketing strategies, acquiring feedback from customers and making suggestions for further improvement and company publicity development. In the practical part of the thesis, the results of a questionnaire survey are described. This survey was undertaken in February and March 2010 and it collected data about client opinions.en
dc.format35, [27] l. : il. + 1 DVD+Rcs
dc.format.extent2215163 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectcorporate identitycs
dc.subjectpublicityen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectcorporate identityen
dc.titleAnalýza propagačního programucs
dc.title.alternativeAnalysis of Advertising Programen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFischer, Janen
dc.date.accepted2010-05-26en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika, management a informatika v oblasti veřejné správycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKLI285_HGF_B6202_6202R009_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam