dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | en |
dc.contributor.author | Ludvík, Martin | en |
dc.date.accessioned | 2010-11-11T14:07:36Z | |
dc.date.available | 2010-11-11T14:07:36Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/83321 | |
dc.description | Import 11/11/2010 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá sestavením matematického modelu pro optimalizaci přidělování autobusů odstavným plochám v Dopravním podniku Ostrava a.s.. Při nástupech autobusů k obsluze spojů a jejich odstupech po ukončení obsluhy posledního spoje vznikají neproduktivní jízdy, přičemž náklady na tyto neproduktivní jízdy mají negativní vliv na hospodářský výsledek společnosti. V rámci práce se zjišťuje, zda určité počty autobusů není vhodné předisponovat na jiné odstavné plochy, čímž by došlo ke snížení neproduktivně ujeté vzdálenosti a tím také k úspor provozních nákladů. | cs |
dc.description.abstract | The thesis deals with drawing up a mathematical model for optimizing the allocation of buses in the parking spaces of Dopravní podnik Ostrava, a.s. (Ostrava Transport, joint-stock company). Non-productive rides occur before the bus service operation starts and after the last bus service operation ends, while the costs of these non-productive rides have a negative impact on the business results of the company. The paper determines whether or not a certain quantity of buses should be relocated to other parking spaces, thereby reducing non-productive mileage and hence saving the operating costs. | en |
dc.format.extent | 4439973 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Optimalizace | cs |
dc.subject | přidělování | cs |
dc.subject | vozidla | cs |
dc.subject | Optimization | en |
dc.subject | Allocation | en |
dc.subject | Vehicle | en |
dc.title | Optimalizace přidělování vozidel parkovacím plochám | cs |
dc.title.alternative | Allocation of Vehicle on Apron Optimization | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Mlčák, David | en |
dc.date.accepted | 2010-06-10 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | en |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | LUD024_FS_N2301_2301T003_20_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |