Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCihlářová, Denisaen
dc.contributor.authorMalina, Martinen
dc.date.accessioned2011-02-07T08:43:38Z
dc.date.available2011-02-07T08:43:38Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84003
dc.descriptionImport 07/02/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na posouzení dynamiky jízdy na okružních křižovatkách. Nejdříve stručně popisuji, jak je prováděn návrh okružních křižovatek v České republice a jak se tento návrh provádí ve Spojených státech amerických. Dále je provedeno srovnání nejrychlejší dráhy vozidla, zkonstruované na základě pokynů WSDOT design manual [3] se skutečnou dráhou, definovanou na základě leteckých snímků. Následující část se zabývá posouzením rychlostních rozdílů mezi souvisejícími rychlostmi na všech po sobě jdoucích sestavách nejrychlejší dráhy vozidla pro přímý průjezd, pravé a levé odbočení. Dále je popsána závislost jednotlivých nejrychlejších drah vozidla na geometrických návrhových prvcích. Následuje analýza nehodovosti na vybraných okružních křižovatkách. Závěrem je doporučení použití stejného nebo podobného principu prověření dynamiky průjezdu při budování nových okružních křižovatek.cs
dc.description.abstractThis Diplom Thesis focuses on examination of driving dynamics on roundabouts. In the first time, there is described implemantation of the draft of roundabouts in the Czech republic and how is this proposal made in United States of America. Later on there has been done the comparison of fastest vehicle paths, designed on the basis of guidelines WSDOT design manual [3] with the actual path, defined on the basis of space-aerial photographs. The following section deals with the assessment of the speed diferences between consecutive speeds on all related sections of fastest vehicle path for directly passage, the right and the left turn. Later on there is desribed the dependes of the singular fastest vehicle paths on geometric design elements. Then follows the analysis of accidents at selected roundabouts. The final section is the recommendation to use the same or a simile examination of the principal by dynamics driving in building a new roundabouts.en
dc.format60 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1803778 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectokružní křižovatkacs
dc.subjectnejrychlejší dráha vozidlacs
dc.subjectnávrhové vozidlocs
dc.subjectdesign vehicleen
dc.subjectfastest vehicle pathen
dc.subjectroundabouten
dc.titleDynamika jízdy na okružních křižovatkáchcs
dc.title.alternativeDriving Dynamics on Roundaboutsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Margitaen
dc.date.accepted2011-01-11en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvíen
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisMAL346_FAST_N3607_3607T036_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam