dc.contributor.advisor | Hudeček, Leopold | en |
dc.contributor.author | Nevlud, Petr | en |
dc.date.accessioned | 2011-02-07T08:45:22Z | |
dc.date.available | 2011-02-07T08:45:22Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/84032 | |
dc.description | Import 07/02/2011 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na vybudování železničního spojení Letiště Ostrava s nedalekou tratí č. 325. Návrh trasy je variantním řešením trasy určené k realizaci. V úvodu práce popsán současný stav dopravy a popsáno zájmové území. V práci jsou navrženy dvě varianty vedení trati k letišti. Trasy jsou navrhnuty s ohledem na průmyslovou zónu Mošnov. Obě varianty jsou v práci porovnány a zhodnoceny. Je vybrána nejvhodnější z variant a ta je dále zpracována v rozsahu dokumentace k územnímu řízení. V textové části jsou vypracovány části Identifikační údaje, Průvodní zpráva a Souhrnná technická zpráva. Výkresová část je přiložena jako přílohy diplomové práce. | cs |
dc.description.abstract | The thesis is focused on building a track connection in raiway track in Skotnice – Airport Mošnov. Railroad is connecting to present railway No. 325. The proposal is a variant solution route trails designated for implementation. The introduction describes the current state of transportation and described the solvable area. In my thesis are proposed two variants of track. The tracks are designed with rescpect for the industrial zone Mosnov, this zone will be construct iin the nearest years. Both variants are compared and evaluated in my work. The best of variants was selected a developed into a range of documentation for planning procedure. I elaborated the identification data accompanying summary report and technical report in the text of the developed part. Drawing part is attached in supplement. | en |
dc.format | 77 l. : il. + 15 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 3825804 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | železnice | cs |
dc.subject | trasa | cs |
dc.subject | územní řízení | cs |
dc.subject | letiště | cs |
dc.subject | návrh | cs |
dc.subject | vlečka | cs |
dc.subject | průmyslová zóna | cs |
dc.subject | situace | cs |
dc.subject | varianta | cs |
dc.subject | railway | en |
dc.subject | track | en |
dc.subject | documentation for planning procedure | en |
dc.subject | aiport | en |
dc.subject | concept | en |
dc.subject | train | en |
dc.subject | industrial zone | en |
dc.subject | situation | en |
dc.subject | variant | en |
dc.title | Kolejová spojka Skotnice – letiště Mošnov (přes vlečku ČEPRO) | cs |
dc.title.alternative | Track Connection in Railway Track in Skotnice – Airport Mošnov (by way of the railway siding ČEPRO) | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Červenka, Ivan | en |
dc.date.accepted | 2011-01-11 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | en |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | NEV085_FAST_N3607_3607T036_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |