dc.contributor.advisor | Ožanová, Eva | en |
dc.contributor.author | Pavlas, Radek | en |
dc.date.accessioned | 2011-02-07T08:46:11Z | |
dc.date.available | 2011-02-07T08:46:11Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/84045 | |
dc.description | Import 07/02/2011 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce pojednává o možnostech řešení optimalizace úzkorozchodné tratě Třemešná ve Slezsku – Osoblaha. Na začátku se seznámíme se stávajícím stavem tratě. Dále následuje návrh překladního terminálu ve stanici Bohušov, popis možností rekonstrukce stávajících staničních zařízení včetně budov a nástupišť a návrh tří variant trasování pro prodloužení tratě do Polska včetně výkresové části. Jednotlivé varianty jsou z různých hledisek posouzeny a je z nich vybrána ta nejvhodnější, ke které je vytvořena vizualizace. | cs |
dc.description.abstract | This thesis discusses how to address optimization of narrow gauge lines Třemešná in Silesia - Osoblaha. To start with, learn about the current state of the track. This is followed by a proposal překladního Bohušov terminal at the station, a description of the options for reconstruction of existing facilities including the station buildings and platforms, and proposes three options for extending the trace lines in Poland, including the drawing part. The various options are examined from different perspectives, and from them selected the best, which is created for visualization. | en |
dc.format | 82, [11] l. : il. + 13 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 11607337 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Osoblaha | cs |
dc.subject | úzkorozchodná trať | cs |
dc.subject | železnice | cs |
dc.subject | optimalizace | cs |
dc.subject | prodloužení | cs |
dc.subject | Třemešná | cs |
dc.subject | nástupiště | cs |
dc.subject | překladiště | cs |
dc.subject | Osoblaha | en |
dc.subject | Tremesna | en |
dc.subject | platform | en |
dc.subject | terminal | en |
dc.subject | extend | en |
dc.subject | narrow gauge track | en |
dc.subject | railways | en |
dc.subject | optimization | en |
dc.title | Optimalizace úzkorozchodné tratě Třemešná ve Slezsku-Osoblaha s možností prodloužení do Polska | cs |
dc.title.alternative | Optimization of Narrow-Gauge Railway Třemešná ve Slezsku-Osoblaha with a Possibility of Extension into Poland | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Červenka, Ivan | en |
dc.date.accepted | 2011-01-11 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | en |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | PAV518_FAST_N3607_3607T036_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |