Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOžanová, Evaen
dc.contributor.authorŽídek, Ondřejen
dc.date.accessioned2011-02-07T08:46:30Z
dc.date.available2011-02-07T08:46:30Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84050
dc.descriptionImport 07/02/2011cs
dc.description.abstractÚkolem diplomové práce je navrhnout optimální řešení tramvajové smyčky v nové lokalitě. Zároveň je do řešení potřeba zahrnout návrh nové tramvajové zastávky a návrh vedení cyklistické dopravy v řešeném místě. Zpracovány jsou čtyři varianty řešení, které se od sebe liší umístěním tramvajové smyčky i zastávky a mírou úprav stávající trati. Všechny tyto návrhy vycházejí ze stávajícího vedení trati a na plně na něj navazují. V návrhu variant jsou zohledněny faktory prostředí, ve kterém se trať nachází, dané technické požadavky na konstrukci, požadavky budoucího rozvoje oblasti a vlivu na životní prostředí. Navržené varianty jsou posouzeny multikriteriálním hodnocením dle vybraných parametrů, a jsou stanoveny jejich odhadované náklady na realizaci. Výsledek tohoto hodnocení je zobrazen v tabulce i graficky. Ke každé navržené variantě je vypracována výkresová dokumentace a vizualizace.cs
dc.description.abstractThe objective of graduation theses is to propose an optimal solution to the tram loop at a new location. At the same time addressing the need to include a proposal for a new tram stop design and management of cycling in the solution instead. Developed four alternative solutions, which differ from each location of tram stops and loops and the degree of upgrading an existing line. All these proposals are based on current management and full track to follow him. The design options are taken into account environmental factors in which the track is located, the technical design, requirements for future development in the area and impact on the environment. The proposed alternatives are assessed by a multi-criteria evaluation of selected parameters are defined and their estimated costs of implementation. The result of this evaluation is shown in the table and graphically. For each proposed scenario, prepared drawings and renderings.en
dc.format80, [55] l. : il. + 22 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent5334394 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMHDcs
dc.subjectkolejová dopravacs
dc.subjecttramvajcs
dc.subjectměstská rychlodráhacs
dc.subjectmetrocs
dc.subjectpublic transporten
dc.subjectrailway transportationen
dc.subjectcity railwayen
dc.subjecttramen
dc.subjectsubwayen
dc.titlePřemístění tramvajové smyčky Výstavištěcs
dc.title.alternativeRelocation of Tram Loop Výstavištěen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGebauer, Pavelen
dc.date.accepted2011-01-11en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvíen
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisZID087_FAST_N3607_3607T036_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam