dc.contributor.advisor | Ožanová, Eva | en |
dc.contributor.author | Žídek, Ondřej | en |
dc.date.accessioned | 2011-02-07T08:46:30Z | |
dc.date.available | 2011-02-07T08:46:30Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/84050 | |
dc.description | Import 07/02/2011 | cs |
dc.description.abstract | Úkolem diplomové práce je navrhnout optimální řešení tramvajové smyčky v nové lokalitě. Zároveň je do řešení potřeba zahrnout návrh nové tramvajové zastávky a návrh vedení cyklistické dopravy v řešeném místě. Zpracovány jsou čtyři varianty řešení, které se od sebe liší umístěním tramvajové smyčky i zastávky a mírou úprav stávající trati. Všechny tyto návrhy vycházejí ze stávajícího vedení trati a na plně na něj navazují. V návrhu variant jsou zohledněny faktory prostředí, ve kterém se trať nachází, dané technické požadavky na konstrukci, požadavky budoucího rozvoje oblasti a vlivu na životní prostředí. Navržené varianty jsou posouzeny multikriteriálním hodnocením dle vybraných parametrů, a jsou stanoveny jejich odhadované náklady na realizaci. Výsledek tohoto hodnocení je zobrazen v tabulce i graficky. Ke každé navržené variantě je vypracována výkresová dokumentace a vizualizace. | cs |
dc.description.abstract | The objective of graduation theses is to propose an optimal solution to the tram loop at a new location. At the same time addressing the need to include a proposal for a new tram stop design and management of cycling in the solution instead. Developed four alternative solutions, which differ from each location of tram stops and loops and the degree of upgrading an existing line. All these proposals are based on current management and full track to follow him. The design options are taken into account environmental factors in which the track is located, the technical design, requirements for future development in the area and impact on the environment. The proposed alternatives are assessed by a multi-criteria evaluation of selected parameters are defined and their estimated costs of implementation. The result of this evaluation is shown in the table and graphically. For each proposed scenario, prepared drawings and renderings. | en |
dc.format | 80, [55] l. : il. + 22 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 5334394 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | MHD | cs |
dc.subject | kolejová doprava | cs |
dc.subject | tramvaj | cs |
dc.subject | městská rychlodráha | cs |
dc.subject | metro | cs |
dc.subject | public transport | en |
dc.subject | railway transportation | en |
dc.subject | city railway | en |
dc.subject | tram | en |
dc.subject | subway | en |
dc.title | Přemístění tramvajové smyčky Výstaviště | cs |
dc.title.alternative | Relocation of Tram Loop Výstaviště | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Gebauer, Pavel | en |
dc.date.accepted | 2011-01-11 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | en |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | ZID087_FAST_N3607_3607T036_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |