dc.contributor.advisor | Hudeček, Leopold | en |
dc.contributor.author | Žvak, Radim | en |
dc.date.accessioned | 2011-02-07T08:48:30Z | |
dc.date.available | 2011-02-07T08:48:30Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/84083 | |
dc.description | Import 07/02/2011 | cs |
dc.description.abstract | Obsahem diplomové práce je řešení návrhu rekonstrukce železniční stanice Milotice nad Opavou v návaznosti na záměr realizace vodního díla Nové Heřminovy. Současně je řešeno optimalizované zapojení pronajaté regionální trati Milotice nad Opavou – Vrbno pod Pradědem do celostátní dráhy. Výsledkem práce je situace širších vztahů s vykreslením variant, včetně ekonomicko-technického porovnání jednotlivých řešení a podrobnější řešení vybrané varianty. | cs |
dc.description.abstract | Content of thesis is design solution to reconstruction of the railway station Milotice nad Opavou in relationship to hydroengineering structure Nové Heřminovy. Currently is solved optimalized integration of leased regional railway line Milotice nad Opavou – Vrbno pod Pradědem to national railway line. The result of the work is situation wider relations with design of variants, including economic – technical confrontation and detailed solution of choice variant. | en |
dc.format | 57, [13] l. : il. + 18 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 3863901 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | železniční stanice | cs |
dc.subject | přednádraží | cs |
dc.subject | směrové řešení | cs |
dc.subject | sklonové poměry | cs |
dc.subject | železniční přejezd | cs |
dc.subject | nástupiště | cs |
dc.subject | výpravní budova | cs |
dc.subject | railway station | en |
dc.subject | front space station | en |
dc.subject | directional resolution | en |
dc.subject | vertical alignment | en |
dc.subject | railway crossing | en |
dc.subject | platforms | en |
dc.subject | railway station building | en |
dc.title | Rekonstrukce železniční stanice Milotice n.Opavou (v návaznosti na vodní dílo Nové Heřmínovy) | cs |
dc.title.alternative | Reconstruction of the Railway Station Milotice n.Opavou (in Relationship to Hydroenginiering Structure Nové Heřmínovy) | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Červenka, Ivan | en |
dc.date.accepted | 2011-01-11 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | en |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | ZVA024_FAST_N3607_3607T036_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |