Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKřivda, Vladislaven
dc.contributor.authorVyskočil, Stanislaven
dc.date.accessioned2011-02-07T08:49:55Z
dc.date.available2011-02-07T08:49:55Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84106
dc.descriptionImport 07/02/2011cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je na základě zajištěných podkladů a provedených průzkumů provést variantní návrhy úprav zadané křižovatky. Návrhy vycházejí z podrobné analýzy bezpečnosti, intenzity a kapacity dopravy. Jednotlivé návrhy na změnu organizace dopravy jsou podloženy kapacitními výpočty, vyčíslením nákladů a komplexní analýzou. Celá diplomová práce je strukturována do 6 částí. První část detailně popisuje vybranou lokalitu, její širší vztahy a shrnuje fakta stávajícího stavu. V části druhé je přistoupeno k praktickým úkolům, k nimž patří dopravní průzkum, stanovení intenzit dopravy a výpočet kapacity současného i výhledového stavu. Část třetí pojednává o podrobné analýze dopravní nehodovosti a konfliktních situací, včetně shrnutí problémů a doporučení k jejich nápravě. Ve čtvrté části jsou na základě předchozích analýz navrženy, dle platných předpisů, 2 přípustné varianty přestavby křižovatky na křižovatku světelnou a okružní. Oba tyto návrhy jsou podloženy kapacitními výpočty a respektují omezující skutečnosti. V páté části pak jsou vyhodnoceny a porovnány jednotlivé faktory obou návrhů, včetně investičních nákladů na výstavbu. Závěrečná část shrnuje předchozí zjištění a stanovuje celkové doporučení.cs
dc.description.abstractThe theme of this Diploma thesis is to propose different solution scenarios of assigned intersection based on conducted research and analysis. The Diploma thesis is structured into 6 parts. The first part describes chosen area and its surroundings in details and summarize current situation. The second part is consisted of practical assignments like as Traffic research, Traffic intensity and calculation of current capacities as well as predicted future capacities. The part number three disserts upon Analysis of road accidents and conflict situations including summation of issues and proposed resolutions. In the fourth part are then proposed 2 variants to redesign current intersection to intersection controlled by traffic lights and to roundabout. Both of the proposed variants are backed up by capacity calculations and do respect current conditions. The fifth part compares and evaluates specifications of each of the proposed variant. The last part list up conclusions and provide with overall recommendations.en
dc.format104 l. : il. + 1 DVD+Rcs
dc.format.extent4871838 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkřižovatkacs
dc.subjectokružní křižovatkacs
dc.subjectsvětelná křižovatkacs
dc.subjectdopravní průzkumcs
dc.subjectintenzity dopravycs
dc.subjectnehodycs
dc.subjectkonfliktní situacecs
dc.subjectintersectionen
dc.subjecttraffic lightsen
dc.subjectroundabouten
dc.subjecttraffic researchen
dc.subjecttraffic intensityen
dc.subjectaccidentsen
dc.subjectconflict situationsen
dc.titleNávrh úprav na křižovatce Polanecká - výjezd na okružní křižovatku v Ostravě-Svinověcs
dc.title.alternativeDesign of Modifications of Intersection Polanecká - Exit to Roundabout in Ostrava-Svinoven
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJacko, Liboren
dc.date.accepted2011-01-10en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvíen
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisVYS089_FAST_N3607_3607T036_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam