dc.contributor.advisor | Kaláb, Zdeněk | en |
dc.contributor.author | Janderová, Zuzana | en |
dc.date.accessioned | 2011-02-07T08:50:24Z | |
dc.date.available | 2011-02-07T08:50:24Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/84114 | |
dc.description | Import 07/02/2011 | cs |
dc.description.abstract | Navrhování a provádění základových konstrukcí mostních pilířů jsou velmi rozvinutými disciplínami odvětví moderního dopravního stavitelství zaměřeného na geotechnické problémy. Technická seizmicita vyvolaná železniční kolejovou dopravou je jedním z mnoha vnějších geotechnických vlivů, které na tyto konstrukce působí.
Úkolem této práce je provedení experimentálního měření, vyhodnocení a interpretace záznamů technické seizmicity zaznamenané na povrchu patky mostního pilíře a stanovení vzorového seizmického zatížení pro různé typy vlakových souprav. Výsledky budou následně použity k ověření správnosti a jako zpětná vazba parametrické studie při tvorbě jednoduchého matematického modelu reálné situace. | cs |
dc.description.abstract | Pillar foundation designing and building are very advanced disciplines of modern transport engineering focus on geotechnical problems. Technical seismicity induced by railway traffic is one from many external geotechnical influences that are having an affects on this constructions.
Subject of this thesis are an experimental measurement, evaluation and interpretation of technical seismicity register measured on face of ferroconcrete pillar mudsill and sample seismic load formulate for different train types. Results will be used for check on correctness and parametric study retroaction during simple mathematic model of real situation creation. | en |
dc.format | 74 l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 1040156 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | pilíř | cs |
dc.subject | železniční doprava | cs |
dc.subject | technická seizmicita | cs |
dc.subject | seizmické zatížení | cs |
dc.subject | matematický model | cs |
dc.subject | pillar | en |
dc.subject | railway traffic | en |
dc.subject | technical seismicity | en |
dc.subject | seismic load | en |
dc.subject | mathematic model | en |
dc.title | Stanovení odezvy základové konstrukce mostního pilíře na seizmické zatížení vyvolané provozem na železniční trati | cs |
dc.title.alternative | Evaluation of Seismic Loading Generated by Railway Traffic on Bridge Pillar Basement | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Karmazín, Karel | en |
dc.date.accepted | 2011-01-13 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství | en |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geotechnika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | JAN773_FAST_N3607_3607T035_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |