Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaláb, Zdeněken
dc.contributor.authorJanderová, Zuzanaen
dc.date.accessioned2011-02-07T08:50:24Z
dc.date.available2011-02-07T08:50:24Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84114
dc.descriptionImport 07/02/2011cs
dc.description.abstractNavrhování a provádění základových konstrukcí mostních pilířů jsou velmi rozvinutými disciplínami odvětví moderního dopravního stavitelství zaměřeného na geotechnické problémy. Technická seizmicita vyvolaná železniční kolejovou dopravou je jedním z mnoha vnějších geotechnických vlivů, které na tyto konstrukce působí. Úkolem této práce je provedení experimentálního měření, vyhodnocení a interpretace záznamů technické seizmicity zaznamenané na povrchu patky mostního pilíře a stanovení vzorového seizmického zatížení pro různé typy vlakových souprav. Výsledky budou následně použity k ověření správnosti a jako zpětná vazba parametrické studie při tvorbě jednoduchého matematického modelu reálné situace.cs
dc.description.abstractPillar foundation designing and building are very advanced disciplines of modern transport engineering focus on geotechnical problems. Technical seismicity induced by railway traffic is one from many external geotechnical influences that are having an affects on this constructions. Subject of this thesis are an experimental measurement, evaluation and interpretation of technical seismicity register measured on face of ferroconcrete pillar mudsill and sample seismic load formulate for different train types. Results will be used for check on correctness and parametric study retroaction during simple mathematic model of real situation creation.en
dc.format74 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1040156 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpilířcs
dc.subjectželezniční dopravacs
dc.subjecttechnická seizmicitacs
dc.subjectseizmické zatíženícs
dc.subjectmatematický modelcs
dc.subjectpillaren
dc.subjectrailway trafficen
dc.subjecttechnical seismicityen
dc.subjectseismic loaden
dc.subjectmathematic modelen
dc.titleStanovení odezvy základové konstrukce mostního pilíře na seizmické zatížení vyvolané provozem na železniční tratics
dc.title.alternativeEvaluation of Seismic Loading Generated by Railway Traffic on Bridge Pillar Basementen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKarmazín, Karelen
dc.date.accepted2011-01-13en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelstvíen
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisJAN773_FAST_N3607_3607T035_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam