Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolčíková, Markétacs
dc.contributor.authorKrchová, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T18:42:36Z
dc.date.available2011-06-30T18:42:36Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86226
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractAnalyza propagacniho programu spolecnosti ADOS., spol. s.r.o. pomoci marketingoveho pruzkumu. Anotace práce Diplomová práce se zabývá problematikou analýzy propagačního programu společnosti ADOS. s.r.o. a spokojenosti jejích zákazníků. Obsahem práce je analýzování reklamy, kterou společnost ADOS s.r.o. užívá a marketingový průzkum zaměřený na zjištění spokojenosti zákazníků. Marketingového průzkumu je prováděn na základě sestaveného dotazníku. Otázky obsažené v dotazníku jsou zaměřeny na oblast výrobků, služeb, komunikace, propagace a reference. Získané informace jsou zpracovány do tabulek a grafů. Informace jsou následně vyhodnoceny a jsou vyvozeny závěry. V závěru práce jsou uvedeny návrhy optimálních řešení.cs
dc.description.abstractAdvertising Campaign Analysis for the Lte Company, ADOS., spol. s.r.o Applying Marketing Research. Anotation This thesis deals with analysis of the promotion program of the ADOS. Ltd., and satisfaction of its customers. The research work is to analyze the ads, the company used the ADOS Ltd. and marketing survey to determine customer satisfaction. Marketing research is conducted on the basis of a questionnaire drawn up. The questions in the questionnaire is focused on products, services, communications, advertising and reference. The information obtained is processed into tables and graphs. The information is then analyzed and conclusions are drawn. The conclusion includes suggestions for optimal solutions.en
dc.format61 l. : il. + 8 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1661882 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpropagace, marketingový výzkum, spokojenost zákazníků, dotazníkcs
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnalýza propagačního programu společnosti ADOS., spol. s r.o. pomocí marketingového průzkumucs
dc.title.alternativeAdvertising Campaign Analysis for the Ltd Company, ADOS., spol. s r.o. Applying Marketing Researchen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠaroch, Adrian W.cs
dc.date.accepted2011-06-01cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.contributor.consultantStuchlá, Romanacs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchKomerční inženýrství v oblasti surovincs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisSVO258_HGF_N2102_2102T003_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam