Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerný, Igorcs
dc.contributor.authorSlechan, Marcelcs
dc.date.accessioned2011-06-30T18:47:41Z
dc.date.available2011-06-30T18:47:41Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86236
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractV práci je zpracována analýza marketingové činnosti, která podpoří rozvoj podnikání. Díky dnešnímu turbulentnímu prostředí a trendu internetu, který je prosazován do všech podnikových činností, bude podrobně analyzován především internetový marketing. Práce je rozdělena do dvou základních částí, a to teoretické a analytické. V teoretické části jsou vysvětlena základní teoretická východiska dostupných autorů a v závěru této části je také popsána metodologie, která je využita v analytické části. V analytické části je analyzován internetový marketing konkrétní firmy a následně jsou navrhnuty kroky ke zlepšení a zefektivnění jeho stávajícího stavu. Na konci analytické části jsou zhodnoceny návrhy jak z hlediska efektivnosti vynaložených prostředků, tak i dle výsledku rozvoje podnikání.cs
dc.description.abstractIn thesis is processed an analysis of marketing activities to promote business development. Thanks to today's turbulent environment and Internet trends that is promoted in all business activities will be analyzed in detail especially internet marketing. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, there are explained the basic theoretical basis authors available and at the end of this section also is described the methodology that is used in the analytical section. In the analytical part is analyzed Internet marketing of the specific company and then are designed the steps to improve and streamline its current state. At the end of the analytical part, the proposals are evaluated in terms of both value cost-effectiveness, as well as the outcome of business development.en
dc.format34, [3] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2154930 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, internet, analýza, Balanced Scorecardcs
dc.subjectmarketing, internet, analysis, Balanced Scorecarden
dc.titleAnalýza marketingové činnosti pro rozvoj podnikánícs
dc.title.alternativeMarketing Analysis for Entrepreneurship Developmenten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVeličková, Luciecs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.contributor.consultantNeradil, Vladimírcs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchKomerční inženýrství v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisSLE0008_HGF_N2102_2102T003_10_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam