Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLazar, Jaromírcs
dc.contributor.authorPokorná, Martinacs
dc.date.accessioned2011-06-30T19:18:46Z
dc.date.available2011-06-30T19:18:46Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86297
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce „Problematika zvyšování kvality ve veřejné správě s přihlédnutím ke zkušenostem se zaváděním ČSN EN ISO 9001 na Magistrátu města Mostu“ je analyzovat cesty a moţnosti, které mohou vést ke zvýšení kvality veřejné správy ve vztahu k občanům, porovnat spokojenost nebo nespokojenost s poskytovanými sluţbami před a po zavedení ČSN EN ISO 9001 a zhodnotit účelnost zavedení systému. První část je věnována základní charakteristice veřejné správy, vysvětlení pojmů s touto problematikou souvisejících. V další části jsou pak objasněny základní pojmy managementu jakosti, jsou uvedeny příklady vybraných nástrojů řízení kvality ve veřejné správě. V části závěrečné je pak popsán proces zavedení ČSN EN ISO 9001 na Magistrátu města Mostu a vyhodnocení změn, které po certifikaci systému v činnosti magistrátu nastaly.cs
dc.description.abstractThe theme of the thesis "The Issue of Public Administration Quality Improvement vis-a-vis Circumstances of Implementing the Standard ČSN EN ISO 9001 at the Municipal Council of the City of Most" is to analyze ways and possibilities that can lead to quality improvement of public administration in relation to citizens, to compare the satisfaction or dissatisfaction with the provided services before and after the introduction of ISO 9001 and assess the effectiveness of the system implementation. The first part is devoted to the basic characteristics of public administration, an explanation of some terms related to this issue. In the next part are explained the basic concepts of quality management there are mentioned selected tools for quality management in public administration. The final part describes the process of introduction of ISO 9001 at the Municipal Council of the City of Most and the evaluation of changes after the certification system in the municipality of activity occurred.en
dc.format39, [14] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2615255 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectveřejná správacs
dc.subjectzvyšování kvalitycs
dc.subjectmanagement jakostics
dc.subjectnormy ISOcs
dc.subjectpublic administrationen
dc.subjectquality improvementen
dc.subjectquality managementen
dc.subjectISO standardsen
dc.titleProblematika zvyšování kvality ve veřejné správě s přihlédnutím ke zkušenostem se zaváděním ČSN EN ISO 9001 na Magistrátě města Mostucs
dc.title.alternativeThe Issue of Public Administration Quality Improvement vis-a-vis Circumstances of Implementing the Standard, ČSN EN ISO 9001 at the Municipal Council of the City of Mosten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchKomerční inženýrství v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisPOK100_HGF_N2102_2102T003_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam