Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMagnusková, Janacs
dc.contributor.authorBuryšková, Martinacs
dc.date.accessioned2011-06-30T22:09:55Z
dc.date.available2011-06-30T22:09:55Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86634
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPráce nejprve popisuje systém sociálního zabezpečení v ČR, který je tvořen třemi samostatnými a zároveň na sebe navazující systémy - sociální pomoc, sociální pojištění a státní sociální podpora. Jednotlivé systémy se od sebe liší, jakým způsobem jsou dávky v systémech financovány nebo jak jsou systémy organizačně zabezpečeny (organizace sociálního zabezpečení). Pozornost je zaměřena na jednu z těchto organizací, jedná se o Okresní správu sociálního zabezpečení. Podrobně je popsána organizační struktura OSSZ Ostrava, kde je provedena analýza činnosti, nelze však analyzovat všechny tyto činnosti, z tohoto důvodu je vybrán jen výběr pojistného. Pro analýzu jsou použity interní statistické údaje, výsledky jsou pak konzultovány přímo s konkrétním pracovníkem OSSZ. Cílem analýzy je zjistit, zda existují v činnosti slabá místa. V závěru práce je celkové zhodnocení zjištěných informací a navržení možnosti zvýšení efektivnosti výběru pojistného.cs
dc.description.abstractThe thesis first describes the social security system in the CR, which is formed by three separated and connected to each other systems - social assistance, social insurance and social support. Individual systems differ in the way benefits are financed or how the systems are the organizational support systems (social security organization). Attention is focused on one of these organizations, it is the Social Security Administration Office. Is described in detail the organizational structure of the Social Security Administration Office in Ostrava, where the analysis activities, but you can not analyze all of these activities, and for this reason only selected premium choice. For the analysis are used the internal statistical data, the results are then consulted directly with the individual employee Social Security Administration. The aim of the analysis is to determine whether there are weaknesses. In conclusion, the overall assessment of the information collected and the possibilities of increasing the efficiency of collecting premiums.en
dc.format36 l. : il. + 4 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1751577 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsystém sociálního zabezpečení, sociální pojištění, analýza činností OSSZcs
dc.subjectthe social security system, social insurance, social security administration analysis of the activitiesen
dc.titleAnalýza činností Okresní správy sociálního zabezpečení v Ostravěcs
dc.title.alternativeAnalysis for Activities of the Social Security Administration Office of Ostravaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZtratil, Michalcs
dc.date.accepted2011-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchKomerční inženýrství v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisHON126_HGF_B2102_2102R003_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam