Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorParmová, Veronikacs
dc.date.accessioned2011-06-30T22:11:26Z
dc.date.available2011-06-30T22:11:26Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86637
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy NOVING s.r.o. během posledních deseti let její existence. Teoretická část pojednává o čtyřech základních faktorech ovlivňujících postavení firmy na trhu. Mezi ně patří produktivita, kvalita, flexibilita a inovační potenciál. Praktická část je postavena na prodeji podlahových roštů za posledních deset let. Jsou zde definovány vlivy, které působí a také působily na firmu a cenu výrobků. SWOT analýza a Porterova analýza pěti sil se snaží zjistit silné a slabé stránky firmy, ale také hrozby, které plynou z existence konkurence. V práci jsou také zmíněni současní konkurenti firmy NOVING s.r.o. a srovnání jejich tržeb za výkony.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is the analysis of competitiveness of the Ltd Company, NOVING, s.r.o. during last ten years. The theoretical part of this thesis deals with four basic factors which influence the market position of the company. Among those belong the productivity, quality, flexibility and innovation potential. The practical part of this thesis is based on the sales of floor gratings of the last ten years. There are defined influences which affect and have affected the company and also the product prices. SWOT analysis and Porter’s Five Forces Analysis tries to find strengthens and weaknesses of the company but also threats which result from existing competition. Current competitors of the Ltd Company, NOVING, s.r.o. and comparision of their revenues for services are mentioned also in this thesis.en
dc.format34, [4] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent735525 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectpostavení firmy na trhucs
dc.subjectvývojcs
dc.subjectpodlahové rošty.cs
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcompetitoren
dc.subjectmarket position of companyen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectfloor gratingsen
dc.titleAnalýza konkurenceschopnosti firmy NOVING, s.r.o.cs
dc.title.alternativeAnalysing Competitiveness of the Ltd Company, NOVING, s.r.o.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeAerts, Antoníncs
dc.date.accepted2011-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisPAR124_HGF_B2102_2102R001_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam