Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorLoduhová, Luciecs
dc.date.accessioned2011-06-30T23:26:23Z
dc.date.available2011-06-30T23:26:23Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86785
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o marketingovém mixu společnosti SANDVIK CHOMUTOV PRECISION TUBES spol. s r.o.. Z počátku zde naleznete stručnou charakteristiku vybrané společnosti společně s marketingovými cíli a historií podniku. Následující část nabízí teoretické pojednání o marketingovém mixu spolu se zaměřením na charakteristiku jeho jednotlivých složek. V předposlední části jsou užity získané teoretické poznatky k analýze marketingového mixu dané společnosti z pohledu jednotlivých složek se zaměřením na tuzemský trh. Závěr je věnován shrnutí zjištěných poznatků a jejich hodnocení.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is about marketing mix of the company Sandvik CHOMUTOV PRECISION TUBES Ltd. In the beginning you will find a brief description of selected company, its marketing goals and business history. The following part explain a theoretical concepts of the marketing mix with a focus on the characteristics of its individual components. The next part use the theoretical knowledge from the previous part to analyze the marketing mix from the viewpoint of the individual components in company with a focus on the domestic market. The end of thesis is a summary of the results and their evaluation.en
dc.format31 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1291188 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectvýrobekcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectproducten
dc.titleMarketingový mix společnosti SANDVIK CHOMUTOV PRECISION TUBES, spol. s r.o.cs
dc.title.alternativeMarketing Mix of the Ltd Company, SANDVIK CHOMUTOV PRECISION TUBES, spol. s r.o.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRoun, Vlastimilcs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisLOD011_HGF_B2102_2102R001_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam