Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáček, Jaroslavcs
dc.contributor.authorKočvarová, Monikacs
dc.date.accessioned2011-06-30T23:40:34Z
dc.date.available2011-06-30T23:40:34Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86813
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractVe své předložené práci se zabývám činností obchodního oddělení podniku. Jeho úkolem, spolupráci s dodavateli a způsoby jakými firma může výrobek prodávat. V první, teoretické části je vysvětlen teoretický základ, kde popisuji základní pojmy, jako jsou náku¬p v podniku, nákupní chování organizace a její potřeby. Dále popisuji teorii prodeje, jeho úlohu, úspěch prodeje a práci prodejce. V další části je zpracován nákup surovin, její případné zpracování a další postoupení suroviny nebo výrobku. V poslední části práce je analyzován prodej výrobku.cs
dc.description.abstractIn my thesis deal with aktivity commercial department of the company. His task, cooperation with supplier and the wals how the firm can sell the product. In the first part, theoretic part, there is an explanation theoretical basis, where I describe basic concepts, as purchase of the company, buying behavior of organizations and her needs. Further I describe theory sales, its role, sales success and labour seller. In other part is treat purchase of raw materials, its any processing and other transfer of material or product. In the last part this thesis is analyzed sale product.en
dc.format30 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent727962 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectobchodní oddělenícs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectdodavatelécs
dc.subjectsales departmenten
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectsalesen
dc.subjectsuppliersen
dc.titleProces nákupu suroviny, její zpracování a prodej hotových výrobků (obchodní strategie)cs
dc.title.alternativePurchasing of Raw Material, Its Utilization, and Sale of Final Products - Commercial Strategiesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZapletalová, Radmilacs
dc.date.accepted2011-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKOC353_HGF_B2102_2102R001_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam