Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFasuga, Radoslavcs
dc.contributor.authorKajzarová, Halinacs
dc.date.accessioned2011-07-01T04:47:09Z
dc.date.available2011-07-01T04:47:09Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87417
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractObsahem této bakalářské práce je vytvoření systému pro tvorbu a kalkulaci reklamní kampaně a shromáždění dat týkajících se reklamních ploch. V teoretické části je popis problematiky publikování reklamy v různých mediích, seznámení se s různými způsoby tvorby reklamy a reklamních kampaní pomocí marketingové strategie. Dále teoretická část popisuje možnosti publikování reklamy a efektivitu jednotlivých způsobů publikace. V praktické části je obsažena celková analýza vytvořeného systému, popis funkcí a možností, které systém nabízí, porovnání s konkurenčními projekty a zhodnocení dosažených výsledků.cs
dc.description.abstractThe content of this work is to create a system for creating and calculation an advertising campaign and also to gather data relative to advertising space. Theoretical part is a description of the problems publishing advertisements in different media and also become familiar with various ways of creating advertising and promotional campaigns through marketing strategies. Next there is described possibility of publishing and advertising effectiveness of various types of publications. The practical part of work includes overall analysis of created system, description of functions and options offered by the scheme, comparison to competing project and evaluation of the results.en
dc.format.extent3016173 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpublikace reklamycs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectinternetová marketingová komunikacecs
dc.subjectinformační systémcs
dc.subjectdatová analýzacs
dc.subjectpublication of advertisingen
dc.subjectadvertismenten
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectintegrated marketing communicationen
dc.subjectinformation systémen
dc.subjectdata analysisen
dc.titleELPOD: Nástroj pro budování reklamní a marketingové kampaněcs
dc.title.alternativeELPOD: A Tool for Creating Advertising and Marketing Campaignsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDrábek, Tomášcs
dc.date.accepted2011-06-01cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisKAJ061_FEI_B2647_2612R025_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam