Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRadecký, Michalcs
dc.contributor.authorMalec, Petrcs
dc.date.accessioned2011-07-01T06:17:28Z
dc.date.available2011-07-01T06:17:28Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87595
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé práce je v praxi ukázat způsob využití dílčích nástrojů elektronického marketingu, a to formy optimalizace webových stránek (SEO) pro nejčastěji využívané vyhledávače s přihlédnutím k současným trendům v této oblasti. Pro pochopení této práce je nutná teoretická znalost principů fungování vyhledávačů, jako jsou např. seznam.cz a google.cz, případně google.com. Práce mapuje problematiku SEO v celé šíři a zaměřuje se na její praktickou vazbu při aplikaci. Dále se věnuje popisu celého procesu optimalizace pro obecný web. V neposlední řadě se snaží tyto poznatky aplikovat na modelovém případu internetového magazínu OnlineZena.cz, kde jsou změny způsobené optimalizací SEO monitorovány a získaná data jsou zpětně vyhodnocena.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis is to show a practical use of particular tools of Internet marketing, namely forms of search engine optimization (SEO) for the most frequently used search engines with regard to current trends in this field. For an understanding of this thesis, theoretical knowledge of principles of search engines such as seznam.cz, google.cz, and eventually google.com is required. This thesis deals with the SEO in the full range and focuses on its practical application. Furthermore, it is dedicated to a description of the whole optimization process for a universal web presentation. Last but not least, above mentioned knowledge is applied on an Internet magazine OnlineZena.cz where the changes caused by a SEO optimization are monitored and the acquired data are retroactively evaluated.en
dc.format.extent12044742 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectoptimalizace pro vyhledávačecs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectweb pagesen
dc.subjectSEOen
dc.subjectsearch engine optimizationen
dc.subjectInterneten
dc.subjectmarketingen
dc.titleTvorba optimalizovaných webových stránekcs
dc.title.alternativeDevelopment of Optimized Web Pagesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMadecki, Petrcs
dc.date.accepted2011-06-01cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisMAL487_FEI_B2647_2612R025_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam