Show simple item record

dc.contributor.advisorNenadál, Jaroslavcs
dc.contributor.authorSuchánková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2011-07-01T06:29:37Z
dc.date.available2011-07-01T06:29:37Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87619
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractNázev diplomové práce: Rozvoj a aplikace analýzy hodnoty pro zákazníka technických systémů. V diplomové práci se věnuji především navržení a následné aplikaci způsobu propojení analýzy hodnoty pro zákazníka a analýzy nákladů životního cyklu technických systémů. V prvních kapitolách práce jsou shrnuta teoretická východiska obou metod. Následně je navržen možný způsob propojení obou analýz. Druhá část práce je věnována praktické aplikaci navržené metody rozvoje analýzy hodnoty pro zákazníka na technickém systému (lisy). Druhá praktická aplikace analýzy nákladu životního cyklu byla provedena na ocelových silničních svodidlech. Celá praktická část byla uskutečněna ve spolupráci se společností ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic, s.r.o.cs
dc.description.abstractName of the diploma thesis: The Development and Application of Customer Value Analysis at Technical Systems. In the diploma thesis, I primarily attend to the design and subsequent application of ways to link customer value analysis and life cycle cost analysis at technical systems. The first chapter sums up the theoretical background of both methods. A possible way to link both of analyses is proposed at next part od thesis. The second part is devoted to the practical application of developed method of analysis focused on customer value at the technical systems (press machines). The following part is attended to the implementation of the life cycle cost analysis on the steel crash barriers. Whole practical part of diploma thesis was done under cooperation with Arcelor Mittal Distribution Solutions, Czech Republic.en
dc.format.extent3537222 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza hodnoty pro zákazníkacs
dc.subjectanalýza nákladů životního cyklucs
dc.subjectživotní cyklus produktucs
dc.subjectměření spokojenosti a loajality zákazníkůcs
dc.subjectcustomer value analysisen
dc.subjectlife cycle cost analysisen
dc.subjectproduct life cycleen
dc.subjectmeasurement of customer satisfaction and loyaltyen
dc.titleRozvoj a aplikace analýzy hodnoty pro zákazníka technických systémůcs
dc.title.alternativeThe Development and Application of Customer Value Analysis at Technical Systemsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeČerný, Liborcs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.contributor.consultantToman, Richardcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisSUC162_FMMI_N3922_3902T041_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record