Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNétek, Václavcs
dc.contributor.authorLazaridu, Monikacs
dc.date.accessioned2011-07-01T06:45:21Z
dc.date.available2011-07-01T06:45:21Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87650
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku kusové strojírenské výroby v segmentu dodávky náhradních dílů pro železniční kolejová vozidla. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je metodologickým podkladem pro zpracování marketingové analýzy daného segmentu a marketingového výzkumu pro zajištění vhodného produktového portfolia ke zvýšení konkurenceschopnosti. Práce byla zpracována v podmínkách společnosti Freso comp., s.r.o. Závěrem praktické části je zhodnocení stávající situace společnosti a vyhledání nových tržních příležitostí. Výstupem práce je doporučení na rozšíření produktového portfolia, jež by se mělo stát konkurenční výhodou společnosti.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the single-part engeneering production in the segment of the supply of spare parts for railway rolling stock. The work includes theoretical and practical parts. The theoretical part is the methodological basis for processing of segment marketing analysis and marketing research to ensure appropriate product mix to increase competitiveness. The work was compiled in terms of Freso comp. Ltd. Finally, the practical part is to assess the current situation of the company and find new market opportunities. Work results in a recommendation to expand the product portfolio, which should become a competitive advantage.en
dc.format55, [7] l. : il.cs
dc.format.extent4066945 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová analýza, marketingový výzkum, náhradní díly pro železniční kolejová vozidla, nové tržní příležitosti, konkurenceschopnost, produktové portfoliocs
dc.subjectmarketing analysis, market research, spare parts for railway rolling stock, new market opportunities, competitiveness, product portfolioen
dc.titleMarketingový výzkum nových tržních příležitostí kusové strojírenské výrobycs
dc.title.alternativeMarketing Research of New Market Opportunities in Single-Part Engeneering Productionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKremzer, Alešcs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisLAZ038_FMMI_N3922_6208T123_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam